No to sie pochwalę

11. Data: 2014-06-01 19:37:21

Temat: Re: No to sie pochwalę
Od: Gerard <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-31 22:23, Jacek K pisze:
> Muszę zapamiętać :)

To od razu podpowiem, że drugi tom jest zatytułowany "Nastaje świt" ;)

> nawet do szuflady?
> Kiedyś coś próbowałem, mam kilka takich wierszyków dosłownie w
> szufladzie :)

Szczęściarz. Ja ulubionego z moich "dziełek" nie mogę do dzisiaj znaleźć
- jedynie wygrzebałem jakieś mniej udane. Ale pewnie jeszcze na którejś
dyskietce leży... Stare, dobre czasy bez powszechnego dostępu do
Internetu ;P

12. Data: 2014-06-01 20:13:42

Od: Jacek K <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014.06.01 19:37, Gerard napisał(a) :

> [...]
> leży... Stare, dobre czasy bez powszechnego dostępu do Internetu ;P

mam to jak mini tomi - na papierze w kratkę, taką niebieską :) a że to były
czasy PRL-u, to o internecie nikt nie słyszał :D

--
Jacek K.

13. Data: 2014-06-01 20:14:55

Od: Jacek K <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014.06.01 09:53, Sylwi@ napisał(a) :
> Użytkownik "Jacek K" <j...@p...kropka.pl> napisał w wiadomo?ci

> Mam w PDF-ie jeżeli Cię interesuje :-)
>
> Pozdrawiam
> Sylwi@

No nie wiem nie wiem, ale e-adresik znasz do mnie od - 13 lat ten sam :-)

I pomyśl, że znamy się już 13 lat :D

--
Jacek K.

14. Data: 2014-06-02 07:37:10

Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gerard" <g...@g...com> napisał w wiadomości

> To od razu podpowiem, że drugi tom jest zatytułowany "Nastaje świt" ;)

Też mam :-)
I jeszcze wiele innych jego autorstwa również :-)

Pozdrawoiam
Sylwi@

15. Data: 2014-06-02 07:40:08

Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek K" <j...@p...kropka.pl> napisał w wiadomości

> No nie wiem nie wiem, ale e-adresik znasz do mnie od - 13 lat ten sam :-)

Taki stary adres :-) ... ale skorzystam zatem z niego :-)

Pozdrawiam
Sylwi@

16. Data: 2014-06-03 12:22:13

Od: Jacek K <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014.06.02 07:40, Sylwi@ napisał(a) :
> Użytkownik "Jacek K" <j...@p...kropka.pl> napisał w wiadomo?ci

> Taki stary adres :-) ... ale skorzystam zatem z niego :-)
>
> Pozdrawiam
> Sylwi@

e-adresik ma ponad 15-lat - za kilka będzie pełnoletni :-)
choć mam nowsze adresiki - choćby ten co teraz jestem na grupie :)

--
Jacek K.

17. Data: 2014-06-13 13:09:52

Temat: Re: No to sie pochwal
Od: Gerard <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-02 07:37, Sylwi@ pisze:
> I jeszcze wiele innych jego autorstwa r?wnie? :-)

O, to jak co, to mój adres też znasz ;P Mój najstarszy niestety już nie
istnieje, ale ten z którego piszę jest aktualny.

Właśnie wróciłem z kiermaszu książki. Oczywiście z pełnym plecakiem
nowych nabytków, a wszystko za połowę ceny jednej nowej książki :D W
końcu dorwałem tomik poezji Michała Kajki, na który polowałem od ponad
20 lat ;)

18. Data: 2014-06-13 20:31:15

Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, to jak co, to mój adres też znasz ;P Mój najstarszy niestety już nie
> istnieje, ale ten z którego piszę jest aktualny.

Ten też znam od dawna.
Znaczy się stary adres wywalam a spis poślę za chwilkę i powiesz co chcesz
bo nie chcę Ci śmiecić :)
Jakbyś jeszcze był zainteresesowany to mam w archwim takie opowiadania ....
jakby Ci zniknęło Twoje archiwum ....Requiem, valentin i inne :)

Pozdrawiam
Sylwi@

stuck puck
Wizy do Rosji & Osoby niepełnosprawne