Noc w bibliotece

1. Data: 2009-04-04 14:19:59

Temat: Noc w bibliotece
Od: waruga <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nasza biblioteka włączyła się do akcji. Dziecko rano wróciło zadowlone,
pełne wrażeń i z pamiątką w postaci wielkiego siniaka na kolanie, podobno
gonił chochlika grasującego w bibliotece. Było nocne szukanie skarbów,
zajęcia z tańca, nauka dobrych manier przy stole i mnóstwo innych atrakcji.
No i oczywiście czytanie baśni Andersena. Dziecko na dzień dobry poprosiło
żeby go już zapisać na następną imprezę.
--
waruga

2. Data: 2009-04-05 18:29:11

Temat: Re: Noc w bibliotece
Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Apr 2009 16:19:59 +0200, waruga <w...@g...pl> wrote:

> [...]
>No i oczywiście czytanie baśni Andersena. Dziecko na dzień dobry poprosiło
>żeby go już zapisać na następną imprezę.

A gdzie to jest organizowane i w jakim wieku dzieci się kwalifikują?

3. Data: 2009-04-06 05:38:58

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Apr 2009 20:29:11 +0200, Cyb napisał(a):

> A gdzie to jest organizowane i w jakim wieku dzieci się kwalifikują?

u nas wiek 7-12 lat. A o to gdzie organizowane pewnie trzeba pytać w
miejskiej bibliotece. Impreza międzynarodowa (Czesi wymyślili), więc pewnie
jakieś miasta oprócz mojego też organizowały ;)
--
waruga

4. Data: 2009-04-27 20:51:33

Od: " PASIK" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e <w...@o...pl> napisał(a):

> u nas wiek 7-12 lat. A o to gdzie organizowane pewnie trzeba pytać w
> miejskiej bibliotece. Impreza międzynarodowa (Czesi wymyślili), więc pewnie
> jakieś miasta oprócz mojego też organizowały ;)

Mój był jakieś dwa lata temu....policja przyjechała pochwalić się swoim
autkiem..to dzieciaki dorwały się do megafonu rycząc jakieś teksty z filmów.
Panowi byli lekko przerażeni.
Później pojawili się sttrażacy do oblewali dzieciaki wodą.
Podobało się:-)

5. Data: 2009-04-30 18:05:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie PASIK <p...@W...gazeta.pl> tak oto plecie:

> Mój był jakieś dwa lata temu....policja przyjechała pochwalić się swoim
> autkiem..to dzieciaki dorwały się do megafonu rycząc jakieś teksty z
> filmów. Panowi byli lekko przerażeni.

Powtórzyła się taka impreza jeszcze?

Qra

6. Data: 2009-05-09 13:57:39

Od: " PASIK" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powtórzyła się taka impreza jeszcze?
>
> Qra

Tak, to jest biblioteka z bardzo aktywnym młodym składem- noc w bibliotece,
ferie, wakacje imprez full. Tylko moje dziecko nie chce chodzić..ot problem:-)

Interaktywny plac zabaw (w Zachecie)?
Klasa sportowa
buty - reaktywacja
Zerówka dylemat