Nolicin

1. Data: 2000-03-20 16:33:54

Temat: Nolicin
Od: "Asiek" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Obecnie biore lek o nazwie Nolicin (400mg 2x dziennie), Skladnikiem
tego leku jest norfloksacyna. Moje pytanie jest takie: jak dlugo po
zakonczeniu leczenia (10 dni) trwa calkowite wydalenie leku (na czas
leczenia przestalam karmic i nie wiem, kiedy moge znow zaczac).
TIA
Asiek

2. Data: 2000-03-21 11:16:58

Temat: Re: Nolicin
Od: Bleys <b...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Asiek wrote:

> [...]
> zakonczeniu leczenia (10 dni) trwa calkowite wydalenie leku (na czas
> leczenia przestalam karmic i nie wiem, kiedy moge znow zaczac).

Cos na ten temat powinno byc w ulotce. To lek stosowany glownie przy
chorobach ukladu moczowego. Bardzo dobrze jest wydalany z organizmu. Po
3 dniach pewnie bylyby trudnosci wogole z jego wykryciem w organizmie.

Bleys

3. Data: 2000-03-21 14:41:43

Od: "P(r)zemo" <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiek wrote in message <3...@n...vogel.pl>...
> [...]
>zakonczeniu leczenia (10 dni) trwa calkowite wydalenie leku (na czas
>leczenia przestalam karmic i nie wiem, kiedy moge znow zaczac).

okres półtrwania norfloksacyny to 3.5-6.5h - średnia 5 h (dla chorych nerek
x2)
po 25 h zostanie jej tylko <4%
48h to wystarcza z zapasem....

BTW. u dzieci powoduje uszkodzenie chrząstek stawowych

**********P(r)zemo**********
p...@p...onet.pl
PS. lekarzem jeszcze nie jestem i (jak wszyscy tu?) polecam konsultację np.
z lekarzem rodzinnym

4. Data: 2000-03-21 15:39:48

Od: "Asiek" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Bleys" <b...@n...hotmail.com> napisal w wiadomosci

> [...]
Po
> 3 dniach pewnie bylyby trudnosci w ogole z jego wykryciem w

Niestety w ulotce nic na ten temat nie pisze. Pisze natomiast cos
takiego: Wydalana jest z moczem (w ok. 50 %) w niezmienionej postaci.
Co w takim razie z pozostalymi 50%? BTW Trzy dni to strasznie
duuuuuzo... ;-((( Mialam nadzieje, ze ktos napisze 12h lub najwyzej
24h.
Asiek

Stosowanie Fosforanu Kreatyny w Kulturystyce
Ciąża a miesiączka
gruczolak
Inf. o klonowaniu poszukuje studentka
Psycholog/psychiatra