Nootropil a terapia jąkania i zaburzeń mowy

1. Data: 2007-09-23 08:06:18

Temat: Nootropil a terapia jąkania i zaburzeń mowy
Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy lek nootropil można stosować wspomagająco w leczeniu jąkania i
zaburzeń mowy? Może ktoś stosował już ten lek w podobnych przypadkach
i ma jakieś doświadczenie.
Z góry dziękuję i pozdrawiam

2. Data: 2007-09-23 16:37:38

Temat: Re: Nootropil a terapia jąkania i zaburzeń mowy
Od: Mariusz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eee.. ale po co wogole jakies leki?
Jakanie w dzisiejszych czasach leczy sie praktycznie skutecznie bez
lekow. Np tutaj www.jakanie.net. To jeden z najlepszych ekspertów z tej
dziedziny.

Owszem pojawia sie zaraz osoby ktore powiedza ze to bzdura poniewaz nic
innego do powiedzenia nie beda mialy.

Mario

3. Data: 2007-09-23 18:04:06

Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <> napisał w wiadomości
> Eee.. ale po co wogole jakies leki?
> Jakanie w dzisiejszych czasach leczy sie praktycznie skutecznie bez lekow.
> Np tutaj www.jakanie.net. To jeden z najlepszych ekspertów z tej
> dziedziny.

Popieram jestem po terapii z dzieckiem i fakt efekt jest, chcoaiz roboty
kupa:)
Ania

4. Data: 2007-09-26 23:15:55

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Sep 2007 p...@g...com wrote:

> Czy lek nootropil można stosować wspomagająco w leczeniu jąkania i
> zaburzeń mowy? Może ktoś stosował już ten lek w podobnych przypadkach
> i ma jakieś doświadczenie.
> Z góry dziękuję i pozdrawiam

trzeba to sprawdzić w piśmiennictwie. Ja takiego zastosowania
nie spotkałem. Co więcej, niestety w badaniach klinicznych
piracetam okazał się w ogólności znacznie mniej skutecznym
preparatem niż kiedyś sądzono i chyba należy go zaliczyć
to grupy leków "niespełnionych nadziei"

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Co na ostry bol gardla???
adrenalina i encorton
podejście holistyczne, gdzie ?
Przykurcz wyprostny kciuka
bol w ledzwiach - dolna partia plecow - co to moze byc?