Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.

91. Data: 2019-04-22 22:12:12

Temat: Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> Nie tylko ty, nie sposób nie zauważyć że imperium wszech wiary (ateizm i
> okolice) niezwykle żarliwie przystąpiło do kontrataku.

A bo oni tak cyklicznie mają. Co 50 lat.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

92. Data: 2019-04-22 22:16:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> Jasne, ale gdyby Kraj był zagrożony obcą ingerencją to na bazy NATO
> można by pozwolić, i oczywiście dopiero po konsultacjach społecznych -
> po referendum.

Gdyby?!
Cały czas jest zagrożony. Od 966 roku przynajmniej :-\ (nie mylić z 1966)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

93. Data: 2019-04-23 07:30:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2019 01:40:29 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> ale, żeby przez 30 lat jednego szpiega nie złapac?
>
> //choćby na pokaz

O skuteczności pewnych służb...
https://joemonster.org/art/20508

94. Data: 2019-04-23 09:10:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.04.2019 o 19:48, Trybun pisze:

> Naciąganie prawdy nic ci nie da.

Zaprzeczanie prawdzie nic ci nie da.

> Prawda jest taka że słyszę o
> bezkarności zboka jednego i drugiego to jak każdego normalnego człowieka
> aż mnie trzęsie na organy które utrzymujemy za własną kasę dla naszego i
> naszych pociech bezpieczeństwa.

I nawet przez sekundę nie zastanowiłeś się co jest przyczyną tej
bezkarności.

> Tak panie - dlaczego policja,
> prokuratorzy i sądy pozwalają tym zbokom cieszyć się wolnością??

To proste Watsonie. Jak budowa cepa.
Bo po pierwsze, wielu z nich też jest członkami tej sekty i "klauzula
sumienia" im nie pozwala - dlatego dają im łagodne wyroki, często w
zawiasach, a prokuratorzy przymykają oko.
Po drugie, wysoko postawieni hierarchowie mają powiązania
biznesowo-koleżeńskie z ich przełożonymi.
Po trzecie, hierarchowie kościółkowi skutecznie ukrywają swoich
pedofilskich sukienkowych ziomali przed wymiarem sprawiedliwości, np.
przenosząc ich do innej parafii, do innego kraju, na inny kontynent,
zanim funkcjonariusze państwowi się dowiedzą, albo zanim rozpoczną
procedurę.
Po czwarte, najważniejsze, wszyscy wymienieni powyżej mają przyzwolenie
społeczne na takie działania (na szczęście coraz mniejsze).

Tłumaczyłem ci to wielokrotnie, dawałem linki do udokumentowanych
przykładów, są raporty z innych państw gdzie w końcu, po latach
uprawiania takiego procederu, państwo dobrało się im do dupy. Bo w tych
państwach tacy ludzie jak ty w końcu dorośli i przejrzeli na oczy.

To ty jesteś powodem tego, że prokuratorzy i sądy pozwalają tym zbokom
cieszyć się wolności. Tacy jak ty, którzy udają że nie widzą, a nawet
zaprzeczają rzeczywistości.

> Z jakichś niejasnych powodów  pretensje zgłaszasz do złodzieja że kradnie,
> do zboka który nie potrafi utrzymać ptaka na wodzy,.

Bredzisz. Mowa nie jest o tym, że zbok to zbok. Mowa jest o tym, że tych
zboków chroni instytucja z potężnym zapleczem finansowym i politycznym -
czego z niejasnych powodów nie chcesz widzieć.

> Poszukaj w necie
> formułki jak taki stan zdefiniować, dla mnie jest to najczystsza pod
> słońcem obsesja,

Zapoznałeś się już z definicją wyparcia?

> tak więc nie bierz mojego zdania jak ataku na twoja
> osobę gdy podejrzewam że z jakiegoś osobistego powodu masz na pieniku z
> kieckowymi.

Tak więc nie bierz mojego zdania jak ataku na twoją osobę, gdy
podejrzewam, że z jakiegoś osobistego powodu zależy ci na ochronie tych,
którzy chronią zboków.

> Jeżeli chodzi o mnie to ja zawsze staje w obronie prześladowanych i
> krzywdzonych.

Zaprzeczanie faktom, że kościół chroni sukienkowych pedofilów, to nie
jest obrona krzywdzonych. To jest coś dokładnie wręcz przeciwnego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

95. Data: 2019-04-23 23:31:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-22 11:30, Kviat wrote:

> Widzę, że jak się nie powie wprost, to niczego nie zrozumiesz.
>
> Więc mówię wprost:
> Pewnie dlatego zamiast użyć samolotów wojskowych wzięli silnik z
> samolotu pasażerskiego i dobudowali mu kadłub rolniczy.
> Nie wiem jak ty te brednie wymyślasz i nie chcę wnikać :)
> Portale przez które przechodzą naziści do naszego wymiaru też nie istnieją.

To którędy przelazłeś do naszej cywilizacji?

96. Data: 2019-04-24 01:15:58

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-23 07:30, Jakub A. Krzewicki wrote:

> O skuteczności pewnych służb...
> https://joemonster.org/art/20508

ale, jenerała awansowali za 'ostrzeżenie'?

https://www.salon24.pl/u/jerzy-korytko/716175,kwieci
en-2010-tajemnicza-wizyta-gen-petraeusa-w-polsce

97. Data: 2019-04-24 12:23:35

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.04.2019 o 22:12, XL pisze:

> A bo oni tak cyklicznie mają. Co 50 lat.

I całe szczęście że nie trwa to długo, na tyle krótko że stosy nie zdążą
zapłonąć.

98. Data: 2019-04-24 12:25:55

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2019 o 09:10, Kviat pisze:

> Zaprzeczanie prawdzie nic ci nie da.

To po co to robisz?

> I nawet przez sekundę nie zastanowiłeś się co jest przyczyną tej
> bezkarności.

Chwileczkę... wiem - mają immunitet i to ich czyni bezkarnymi.. Nie,
jednak ne mają immunitetu. Co jeszcze poza bezczynnością organów państwa
może się przekładać na bezkarność zboczeńców, TYCH zboczeńców?

> [...]
>
> To ty jesteś powodem tego, że prokuratorzy i sądy pozwalają tym zbokom
> cieszyć się wolności. Tacy jak ty, którzy udają że nie widzą, a nawet

To że "wielu należy do sekty" to nie wina samej sekty tylko złej
organizacji państwa. Jak komuś rozumnemu powtarzam jeszcze raz -
hierarchowie nie maja możliwości chronienia bo na pewno nie są jakimś
syndykatem zbrodni w potocznym słowa tego znaczeniu. Tj. nie maja
możliwości zmieniania tożsamości oskarżonych, aby ci mogli się cieszyć
wolnością.
Tak właściwie to nic mi nie dałeś - poszlakowe oskarżenia po latach dla
mnie nie mają żadnego znaczenia.

> Bredzisz. Mowa nie jest o tym, że zbok to zbok. Mowa jest o tym, że
> tych zboków chroni instytucja z potężnym zapleczem finansowym i
> politycznym - czego z niejasnych powodów nie chcesz widzieć.

W tym kraju nie ma większej instytucji niż prawo i środki powołane do
jego egzekwowania. Przed nią księży nie chroni nic.

> Zapoznałeś się już z definicją wyparcia?

Ciebie jak widać to nie dotyczy - że tak powiem - ciągle wierny - w
zabobony i w to że Boga nie ma.

> [...]
>
> Zaprzeczanie faktom, że kościół chroni sukienkowych pedofilów, to nie
> jest obrona krzywdzonych. To jest coś dokładnie wręcz przeciwnego.

Podstawowy fakt - kto broni? Mam kogoś oczerniać bo jakiś łowca posagów
(odszkodowań) nagle sobie przypomniał że w dalekiej przeszłości został
wyruchany przez księdza?

99. Data: 2019-04-24 12:26:29

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.04.2019 o 22:16, XL pisze:

> Gdyby?!
> Cały czas jest zagrożony. Od 966 roku przynajmniej :-\ (nie mylić z 1966)

E tam, bez przesady. Ale swoja drogą to Polska prowadzi od zawsze jakąś
irracjonalna politykę - przyjaciół szukamy daleko a wrogów blisko. Nie
potrafimy, nie chcemy wyciągać wniosków z błędów w historii.

100. Data: 2019-04-24 13:25:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2019 o 12:23, Trybun pisze:

> I całe szczęście że nie trwa to długo, na tyle krótko że stosy nie zdążą
> zapłonąć.

Tęsknisz do stosów?
Tam gdzie teraz rządzą religianci obcinają głowy i kamienują, więc może
to ci wystarczy i się tam przeprowadzisz? Ucieszą się z pomysłu stosów.

Na twoje nieszczęście ludzie w Europie nadal będą się bronić przed
religiantami, więc raczej nie doczekasz się stosów za swojego życia.
Jedź póki możesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży