Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.

121. Data: 2019-04-28 02:49:12

Temat: Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-27 09:25, Trybun wrote:
> [...]
astapia-typ-ohio

> Poradzi. Agresor robiąc rachunek zysków i strat przed potencjalnym
> atakiem musi dojść do wniosku że to zwyczajnie mu się nie opłaca.
>
> Ale zdajesz sobie sprawę że aby użyć broni kupowanej w USA
> musielibyśmy/musimy mieć ich zgodę na jej użycie w walce?

Nie chodzi o to aby użyć, tylko o możliwość użycia w bliżej nie
określonych okolicznościach.

122. Data: 2019-04-29 09:02:51

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.04.2019 o 11:12, Kviat pisze:

> Nie lubię oszustów i złodziei.
>
> W twoim przypadku jednak chodzi o jakieś osobiste sympatie.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Słuszna postawa, tylko niezgodna z stanem faktycznym - czego nie ganiasz
tych złodziei a atakujesz niewinnych.. Ksiądz zgwałcił - kto winny -
oczywiście biskup...

123. Data: 2019-04-29 09:03:13

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.04.2019 o 02:49, Ilona pisze:

> Nie chodzi o to aby użyć, tylko o możliwość użycia w bliżej nie
> określonych okolicznościach.

A o takich możliwościach to niestety nie tylko my będziemy decydować.

124. Data: 2019-04-29 10:30:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2019 o 09:02, Trybun pisze:

> Słuszna postawa, tylko niezgodna z stanem faktycznym - czego nie ganiasz
> tych złodziei a atakujesz niewinnych.. Ksiądz zgwałcił - kto winny -
> oczywiście biskup...

...winny ukrywania pedofila.
Twój umysł jest niezgodny ze stanem faktycznym.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

125. Data: 2019-04-29 12:22:31

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2019 o 10:30, Kviat pisze:

> ...winny ukrywania pedofila.
> Twój umysł jest niezgodny ze stanem faktycznym.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jakiego ukrywania? Aby zniknął poszukiwany złoczyńca to trzeba magii, a
takiej nawet sam Papież nie jest w stanie wskrzesić.

Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży