Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.

11. Data: 2019-04-16 21:13:53

Temat: Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-16 18:52, b...@g...com wrote:

> Nu tak wywiało wszystkie MILF`y z kas biedronkowo-lidlowych i teraz
> siedzą tam same dziadki:)
>
> Ale ale podobno w PL już 2koma1 mln ukraińców.

Oficjalnie zatrudnionych.

12. Data: 2019-04-16 21:21:21

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-16 05:08, Jakub A. Krzewicki wrote:

> PS. Jeśli już teorie spiskowe, to zapewne Varg bawił się zapałkami.
> Wikipedia podaje, że obecnie mieszka z całą rodziną we Francji.

A ktoś z rodziny do Ziemi Świętej nie pojechał?

https://www.express.co.uk/videos/6026666469001/Jerus
alem-Fire-fighters-battle-blaze-at-Al-Aqsa-mosque

13. Data: 2019-04-16 22:24:36

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.04.19 um 21:08 schrieb Ilona:

> Może właśnie, paradoksalnie, ten silny, symboliczny przekaz, przebije
> się do większości!

Bratnie media podaja liste co najmniej 10 innych wielkich pozarow
waznych obiektow sakralnych, wiec nie ma co sie podniecac, lepiej
skorzystac z ladnej pogody i zrobic dluzszy lub krotszy spacer.

https://deutsch.rt.com/international/87200-die-verhe
erendsten-braende-christlicher-kirchen-seit-2000/

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/46708829815/i
n/album-72157708200252924/

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

14. Data: 2019-04-16 22:27:10

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.04.19 um 09:17 schrieb Trybun:

> Płonie budynek, jak zresztą wiele innych.
>
> Jeszcze jeden "sojusz" z imperialistą i nie będzie komu mówić w Europie
> w językach narodowych.

Uszczelnilbym okna i drzwi, bo cholera wie jakie gazy moga imperialisci
uwolnic. Zrobilem sobie dzisiaj dluzszy spacer i widzialem pare
samolotow wojskowych oraz helikopter. Chemtrails, kolego!

15. Data: 2019-04-16 23:20:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-16 22:27, silvio balconetti wrote:

> Uszczelnilbym okna i drzwi, bo cholera wie jakie gazy moga imperialisci
> uwolnic. Zrobilem sobie dzisiaj dluzszy spacer i widzialem pare
> samolotow wojskowych oraz helikopter. Chemtrails, kolego!

A wzmożone ruchy łodzi podwodnych, też zaobserwowałes?

16. Data: 2019-04-17 13:11:11

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

wdopodobnie-wypadek-polska-prawica-na-pewno-laicyzac
ja/

> Ta, to rzeczywiście wzbudza podziw, jak to wszystko upchać i ani słowem
> nie zająknąć się o podpaleniu Reichstagu?

Po tym zdarzeniu bylo jeszcze wiecej tego. Juz nawet w 21 wieku podobno
sfajczylo sie 10 innych wiekszych kosciolow. Poza tym wybuchaly wulkany,
w tym ten islandzki gdy rozbijala sie tutka, byly wielkie powodzie, Old
Faithful w Yellowstone czasem sie spoznia z erupcjami, zorze polarne
dochodza w nasze strony (sam w dziecinstwie widzialem)...
Zydowski pan bozia lubi zsylac rozne plagi na ludzi, a naszym zadaniem
jest ich rejestrowanie i podawanie do wiadomosci. ;-)
--
saluto
Silvio Balconetti

17. Data: 2019-04-17 13:12:30

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.04.19 um 23:20 schrieb Ilona:

> A wzmożone ruchy łodzi podwodnych, też zaobserwowałes?

Nie mieszkam w okolicach Radomia, bo tam podobno jest stocznia marynarki
wojennej? ;-)

18. Data: 2019-04-17 14:36:24

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2019 o 22:27, silvio balconetti pisze:

> Uszczelnilbym okna i drzwi, bo cholera wie jakie gazy moga
> imperialisci uwolnic. Zrobilem sobie dzisiaj dluzszy spacer i
> widzialem pare samolotow wojskowych oraz helikopter. Chemtrails, kolego!

Ktoś ci zabrania uszczelniać?  Oj biednyś ty na doznania tego typu,. Ja
akurat stacjonuje w miejscu gdzie za sąsiada robi ta "baza":

https://natemat.pl/269759,magazyn-nato-w-powidzu-mie
szkancy-skarza-sie-na-zachowanie-amerykanow

19. Data: 2019-04-17 14:49:39

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 17 Apr 2019 13:12:30 +0200
doszła do mnie wiadomość <g...@m...individual.net>
od Silvio Balconetti <s...@i...invalid> :

>Nie mieszkam w okolicach Radomia, bo tam podobno jest stocznia marynarki
>wojennej? ;-)

Tak na marginesie, przyczyną topnienia lodowców są łodzie podwodne, proszę trzymać
się
krzesła w czasie czytania(jeden z autorów jakiś taki znany w pewnych kręgach):
https://web.archive.org/web/20160325003843/http://ww
w.monitor-polski.pl/globalne-ocieplenie-geoinzynieri
a-modyfikacje-pogody-i-srodowiska-czesc-1/
"Topnienie lodowców
Podobnie wygląda sprawa topnienia lodowców, rzekomo spowodowana nadmierną ilością CO2
produkowanego przez człowieka. Z ogólnej liczby ok. 78 000 lodowców, monitorowanych
jest
tylko ok 60 największych. Od 1950 roku do dzisiaj wyprodukowano ponad 1000 łodzi
podwodnych nie licząc innych okrętów atomowych, np. 10 lodołamaczy o nazwie LENIN.
[kolejne numeracje 1...10] o napędzie atomowym. Każdy reaktor w okręcie podwodnym,
produkuje ok. 5000 litrów wrzątku na sekundę. Najczęściej rosyjskie okręty podwodne
mają
po dwa reaktory. Wiadomo, że okręty podwodne, w celu uniknięcia wykrycia, chowają się
pod
lodowcami. Wiadomo także, że tylko 1/10 lodowca jest na powierzchni, a 9/10 jego
objętości jest pod wodą.

Jeżeli taki okręt podwodny, zostaje pod wodą kilka miesięcy, to chcąc nie chcąc,
produkowany wrzątek musi stopić lód. Stąd to całe zamieszanie. Wiadomo także, że
okręty
podwodne zazwyczaj poruszają się parami; jeden swój, jeden obcy. Innymi słowy ilość
wrzątku zwiększa się dwukrotnie."

20. Data: 2019-04-17 19:04:10

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.04.19 um 14:49 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> [...]
okręty
> podwodne zazwyczaj poruszają się parami; jeden swój, jeden obcy. Innymi słowy ilość

To by sie w pewien sposob zgadzalo z inna teoria, ze wzrost srednich
temperatur Ziemi wiaza sie ze zmniejszaniem sie liczby piratow. A lodzie
podwodne i wzrost ich liczby raczej nie sprzyja rozbojnikom morskim.

--
[...]

Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży