Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.

41. Data: 2019-04-19 07:19:47

Temat: Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Płonie symbol. Kolejni będą rojalsi w Londynie?
> Jeszcze tylko oni - i Europa już się nie podniesie.

Inne symbole też płonęły w tym samym czasie.
A tu - o mały włos:
https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/zlapali-go-gdy-
wnosil-benzyne-do-katedry-sw-patryka-w-nowym-jorku/4
1d9es4#slajd-1

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

43. Data: 2019-04-19 07:21:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
szkancy-skarza-sie-na-zachowanie-amerykanow

> Po sojusznikach nikt domów nie sprzątał.
> Zabrali je ze sobą, gdy odjeżdzali.

No dokładnie :-/

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

42. Data: 2019-04-19 07:21:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
wdopodobnie-wypadek-polska-prawica-na-pewno-laicyzac
ja/

> Piłsudski też,
> ale, Francja już wtedy była nieprzychylna.
>
> http://www.1939.pl/przed-wybuchem-wojny/koncepcja-wo
jny-prewencyjnej-w-polityce-zagranicznej/index.html

Bingo.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

44. Data: 2019-04-19 17:32:27

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2019 o 02:20, Ilona pisze:

> Może, martwi sie, że jak będzie pluł Niemcom na buty, to go deportują
> do Namibi?
>
> Zgodnie z ustaleniami traktatu, 'dwa plus cztery', nie może coś
> takiego istnieć na wschód od Odry.

Wątpię.. to chyba nie obawa,  bo jak na razie to widzę tylko jakąś jego
niezdrową fascynacje tym całym "Zachodem".

Traktat, niby święta sprawa. Problem tylko w tym że jest państwo które
traktaty podpisuje chyba tylko dla sportu, ale nigdy ani myśli poważnie
ich traktować.

45. Data: 2019-04-19 17:35:44

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2019 o 23:00, XL pisze:

> To tak jak ja.

Pewnie nasz Piotrek sobie je wymyślił..

46. Data: 2019-04-19 22:02:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> Pewnie nasz Piotrek sobie je wymyślił..

Bardzo go fascynują. W co drugim poście używa ich, gdy mu brakuje amunicji
:-D

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

47. Data: 2019-04-19 22:43:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2019 o 17:35, Trybun pisze:

> Pewnie nasz Piotrek sobie je wymyślił..

Pewnie sobie tego nie wymyślił :):)
Musiałbym być nieźle popieprzonym, tak jak wy, żeby coś takiego wymyślić.

No nie mów, że idiota taki jak ty, który broni pedofilów przebierających
się w czarne sukienki nie słyszał o smugach kondensacyjnych celowo
trujących ludzi...
Pewnie o tych chemtrailsach tak samo nie słyszałeś, jak o pedofilach
kościelnych chroniących swoich ziomali :)

Nieźle się dobrała ta para ułomów intelektualnych, trybun i ixlka,
oderwanych od rzeczywistości :)
Próbujecie dyskutować o rzeczach, o których nie macie pojęcia, albo
celowo z wyrachowania udajecie, że nie wiecie o czym mowa.
Albo faktycznie jesteście debilami, którzy nie ogarniają co się dookoła
nich dzieje, albo celowo udajecie debili. Robicie ro za darmo?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

48. Data: 2019-04-20 02:02:47

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-18 22:41, XL wrote:

> Popłaczą, porysują kwiatki na asfalcie i wrócą do domu. A w domu - TV
> prawdę im powie :-/

Kwiatki na asfalcie :) odstresowują.
//czy to nie jest jakiś rasistowski przekaz?

49. Data: 2019-04-20 02:08:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-19 07:19, XL wrote:

> [...]
> A tu - o mały włos:
> https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/zlapali-go-gdy-
wnosil-benzyne-do-katedry-sw-patryka-w-nowym-jorku/4

Najwyrazniej 'samotny wilk', bez wsparcia.

A tu widać, że Mac'arony coś kombinują.

Czyżby Francuzi "podpalili Reichstag"?

"Około 18.35 w poniedziałek policja przerwała Mszę św. w katedrze Notre
Dame i bez podania przyczyn wyprowadziła wiernych ze świątyni -
poinformowała na swoim blogu prof. Hélene Bodenez, uczestnik nabożeństwa.
Oficjalna godzina wybuchu pożaru to 18.50 w poniedziałek, czyli
piętnaście minut później. "

i to:
"Drugą niespodziewaną sprawą było poproszenie przez państwowe radio o
wypowiedź zapomnianego od kilku lat LePena. Były szef FN kiedyś każdą
taką okazję wykorzystał do wbicia szpili prezydentowi. Teraz tego nie
zrobił."

całość tutaj:
https://ziut.neon24.pl/post/148515,paryz-czyzby-fran
cuzi-podpalili-reichstag

50. Data: 2019-04-20 02:16:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-19 07:21, XL wrote:

wdopodobnie-wypadek-polska-prawica-na-pewno-laicyzac
ja/

jny-prewencyjnej-w-polityce-zagranicznej/index.html

> Bingo.

Piszą, że niby politycy o tym nie rozmawiali, ale sam fakt budowy w
pierwszej kolejności bombowców dalekiego zasięgu, (PZL-37), świadczy o
zainteresowaniu dalekimi lotami.

Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży