Nowa :)

11. Data: 2005-01-22 16:03:24

Temat: Re: Nowa :)
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> punkt drugi - zmodyfikowany - straszne ilosci wydrukow z
> komputera, w pudle, albo luzem, rowniez notes...niedawno go
> odkrylam i znalazlam krokiety z orzechami wedle Ramzesa. No? KTO
> Ramzesa pamieta?? :)))

Ja pamietam ;) A przepisy magazynuje w postai aleganckich plikow w
formacie tekstowym.

> Staropanisnstwo jakos nie wchodzi w gre

Raczej wrecz przeciwnie...

> a szwarcwald to tez i Skrzata o ile mnie cos nie myli

Ach, ja chce szwarcwald... Nie mam wisni w ankoholu, czemu nie mam ??

Ide robic sherry triffle.

--
Kot
m...@p...onet.pl

12. Data: 2005-01-22 16:18:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Jan 2005 17:00:30 +0100, "Margola Sularczyk"
<margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> wrote:

>U?ytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisa? w
>wiadomo?ci news:4st4v01tarpvc51tu5g1s1c16n809d11rf@4ax.com...

>Ja pami?tam Ramzesa, do dzi? podtuczam sie jej nies?ychanie s?odkim i
>kalorycznym mazurkiem z orzechami :)
>
>Margola

a ja sobei czasem robie zupe z brukselki. krem-zupe

Pierz
K.T. - starannie opakowana

13. Data: 2005-01-22 16:19:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ide robic sherry triffle.
>

>--
>Kot
>m...@p...onet.pl

i TO jest dobra mysl!
jakiego koloru gararetka??

Pierrz
K.T. - starannie opakowana

14. Data: 2005-01-22 16:29:51

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> i TO jest dobra mysl!
> jakiego koloru gararetka??

W moim przepisie nie ma gararetki... Za to jest xeres, ktorego ni mom,
trzeba bedzie zastapic wisniowka.

--
Kot
m...@p...onet.pl

15. Data: 2005-01-22 16:31:26

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@p...onet.pl>,
m...@p...onet.pl (Kot) wrote:

> xeres, ktorego ni mom,
> trzeba bedzie zastapic wisniowka.

A to się da ?!

Władysław

16. Data: 2005-01-22 17:02:09

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> A to się da ?!

Bedzie musialo ;)

Tak wogle, to w mojej mikroksiazeczce jest masa przepisow na trifle, a
we wstepie opisano ogolna zasade ich przygotowania: ma byc to nasaczone
sokiem lub syropem ciasto typu trifle sponge lub quatre-quarte, z
owocami lub innymi dodatkami (np. wlasnie gararetka), kremem angielskim,
bita smietana i roznymi ozdobnikami.

Czyli, z xeresem czy wisniowka, trifle i tak bedzie triflem ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

17. Data: 2005-01-22 17:13:12

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@p...onet.pl>,
m...@p...onet.pl (Kot) wrote:

> [...]
> bita smietana i roznymi ozdobnikami.
>
> Czyli, z xeresem czy wisniowka, trifle i tak bedzie triflem ;)

A to nie wątpię. Jednak będzie to zupełnie inne trifle.

Władysław

18. Data: 2005-01-22 17:16:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Jan 2005 17:29:51 +0100, m...@p...onet.pl (Kot)
wrote:

>W moim przepisie nie ma gararetki... Za to jest xeres, ktorego ni mom,
>trzeba bedzie zastapic wisniowka.
>
>--
>Kot
>m...@p...onet.pl

Jak to nie ma galaretki???? sherry musi gdzies byc przeciez!
ale bez galaretki? to juz nie bedzie trifle...:/

pierz
K.T. - starannie opakowana

19. Data: 2005-01-22 17:19:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Jan 2005 18:13:12 +0100, Wladyslaw Los
<w...@o...pl> wrote:

>A to nie wątpię. Jednak będzie to zupełnie inne trifle.
>
>Władysław

Ale BEZ galaretki? To straszne!
a poza tym podoba mi sie creme anglaise (cz anglais) ...czyli
budyn...

aaa, Kocie cos mi po glowie chodzilo i sie przypomnialo wlasnie
apropo kremu angielskiego...pamietasz moj deser w wyjatkowej
knajpie, ktora opisalam po moich urodzinach? ten creme caremel to
z nazwy, nazwy, hehehe

Pierz
K.T. - starannie opakowana

20. Data: 2005-01-22 17:26:38

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> A to nie wątpię. Jednak będzie to zupełnie inne trifle.

Ale nadal sherry ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

chleb z marmolada...
Kiszone pomidory
czy zna ktoś dobre potrawy Hinduskie, będę bardzo wdzięczna
ciasto z gruszek
Szynka wieprzowa