Nowa Chmielewska ( nieco, ale tylko nieco OT)

1. Data: 2002-04-15 08:00:10

Temat: Nowa Chmielewska ( nieco, ale tylko nieco OT)
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pożarłam wczoraj ( oczami, oczami!!) najnowszą ksiązkę Joanny Chmielewskiej
pt " (Nie ) boszczyk mąż".Intryga intrygą, trupa brak, ale za to ile o jedzeniu
się tam pisze? Prawie jak na grupie... Ale opisy niestety skąpawe i poza
ślinotokiem niewiele z tego wynika.
O ile mnie pamięć nie myli, to tutaj co poniektórzy maja bliziutkie kontakty z
autorką. Niech więc jej doniosą , prywatnie oczywiście, że suplement do
boszczyka z przepisami na potrawy jest niezwykle pożądany.
Pytam grupowiczów: kto za ? Szalejąca demkoratycznie Qd

1. Data: 2002-04-15 09:07:17

Temat: Re: Nowa Chmielewska ( nieco, ale tylko nieco OT)
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czytałaś może Jej "Depozyt"? Występuje tam niejaka pani Bogusia, osoba raczej
mierna, ale za to jak gotuje! Proponuję dwa suplementy... Do 'Depozytu"
również;o))

pozdrawiam,
fanka i zbieraczka Chmielewskiej
Kamila K./stonsik

1. Data: 2002-04-15 09:54:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Apr 2002 10:00:10 +0200, <k...@p...onet.pl> wrote:

>Po?ar?am wczoraj ( oczami, oczami!!) najnowsz? ksi?zk? Joanny Chmielewskiej
>pt " (Nie ) boszczyk m??".Intryga intryg?, trupa brak, ale za to ile o jedzeniu
>si? tam pisze? Prawie jak na grupie... Ale opisy niestety sk?pawe i poza
>?linotokiem niewiele z tego wynika.
>O ile mnie pami?? nie myli, to tutaj co poniektórzy maja bliziutkie kontakty z
>autork?. Niech wi?c jej donios? , prywatnie oczywi?cie, ?e suplement do
>boszczyka z przepisami na potrawy jest niezwykle po??dany.
>Pytam grupowiczów: kto za ? Szalej?ca demkoratycznie Qd

doniosom. dobry pomysl. a jej ksiazke (prawie) kucharska masz?
nie patrzylam, ale podejrzewam, ze masz, skoro masz te gospodynie
wiejskie z 48 roku i WSZYSTKO inne ;)))

zaytuj troche, tak Cie prosze
Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-15 10:05:58

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję dwa suplementy... Do 'Depozytu"
> [...]
Jestem ZA!!!
(Tylko dlaczego u Chmielewskiej jak kto dobrze gotuje, to poza tym juz nic w
tej glowie? no, próżnia... :((((( )

Wielbicielka i dumna posiadaczka wszystkiego, co sie ukazało autostwa Pani
Joanny Chmielewskiej.Qd

1. Data: 2002-04-15 10:10:12

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jej ksiazke (prawie) kucharska masz?
> Mam.
> zaytuj troche, tak Cie prosze
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana
>
> Krysiu!!! Dla Ciebie wszystko! Nawet Zaytowanie, jak tylko sie dowiem co to
takiego. Uwaga grupa, prosze o pomoc! Co mam zrobić dla Opakowanej? Qd

1. Data: 2002-04-15 10:13:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Proponuj? dwa suplementy... Do 'Depozytu"

>Jestem ZA!!!
>(Tylko dlaczego u Chmielewskiej jak kto dobrze gotuje, to poza tym juz nic w
>tej glowie? no, pró?nia... :((((( )
>
>Wielbicielka i dumna posiadaczka wszystkiego, co sie ukaza?o autostwa Pani
>Joanny Chmielewskiej.Qd

A "Ducha" w formacie A3 chyba, z obrazkami Butenki kolezanka
posiada? Duch sie potem zamienil w Slepe Szczescie.

1. Data: 2002-04-15 10:23:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>a jej ksiazke (prawie) kucharska masz?

>takiego. Uwaga grupa, prosze o pomoc! Co mam zrobi? dla Opakowanej? Qd

a w ucho chcesz????
ja jestem scerbata

1. Data: 2002-04-15 10:24:12

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krysiu!!! Dla Ciebie wszystko! Nawet Zaytowanie, jak tylko sie dowiem co
> takiego. Uwaga grupa, prosze o pomoc! Co mam zrobić dla Opakowanej? Qd

Krysia chyba z głodu 'c' lyknela;-) Jak dla mnie to mialo byc zacytuj;-)))

pozrawiam
Basia

1. Data: 2002-04-15 10:33:57

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krysia chyba z głodu 'c' lyknela;-) Jak dla mnie to mialo byc zacytuj;-)))
>

> pozrawiam
> Basia

czas na drugie sniadanie - teraz ja pozarlam 'd';-)))

Basia

1. Data: 2002-04-15 10:36:20

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A "Ducha" w formacie A3 chyba, z obrazkami Butenki kolezanka
> posiada? Duch sie potem zamienil w Slepe Szczescie.

Z biblioteki tego duzego "Ducha" czytalam;-)))))))))))

Zamiast skupic sie na protokole zdawczo-odbiorczym na wspominki mi sie
zbiera....

Basia

Smakolyki kuchni greckiej
"Jiffy Corn Muffin Mix" - co to jest ???
Lasagne-chwale sie!
posilek na trasie do Suwalk
Dobry i szybki niedzielny obiadek