Nowa Karta Parkingowa

21. Data: 2002-06-06 19:28:09

Temat: Re: Nowa Karta Parkingowa
Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

informacje ktore przekazalem uzyskalem dnia 17 maja, ale zapis uprawniajacy
do karty parkingowej jest juz obecny na orzeczeniach w mysl ustawy z dnia 21
maja Dz.U. 66 poz. 604
czyli mamy juz nowa ustawe
za informacje dziekuje Beacie A.

pozdrawiam

grzess

22. Data: 2002-06-07 19:36:13

Od: "Zbig Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander" <o...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> wiadomości
> No to ładnie, ja już cierpliwie czekam ponad dwa miesiące na wydanie
> decyzji.
----------------------------
Do dzisiaj minęło 2,5 miesiaca od momentu złożenia przeze mnie wniosku.
Decyzję wydano zaocznie w połowie maja. I co z tego? Do dzisiaj Pani z
Zespołu nie miala czasu na jej napisanie, więc decyzja wydana, ale i tak jej
nie mam...
-----------------------------
> Ja właśnie jestem po wymianie prawa jazdy i nie musiałem mieć żadnych
badań
> lekarskich.
-----------------------------
Tak Olek, ale mnie w tym roku "stuknęła" 60-tka i jeśli do tego dodasz
jeszcze to, że jestem "sprawny inaczej", to ani chybi będziemy z moim
samochodem "smarkaczem" (ma dopiero 9 lat...) co roku stawać do "badania
technicznego". Życie...
Pozdrawiam.
Zbig A Gintowt

Jąkanie - mówię co myślę na temat