Nowa Kuchnia-spadek zainteresowania

1. Data: 2003-09-16 19:47:52

Temat: Nowa Kuchnia-spadek zainteresowania
Od: "makaron" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Minęła połowa miesiąca i jest bardzo mały ruch na naszej rodzinnej grupie.
Pokażmy, że nasza grupa jest potrzebna, a nie umiera na uwiąd starczy. Każdy
zarejestrowany powinien każdego dnia do końca miesiąca napisać jeden post.
makaron

1. Data: 2003-09-16 19:57:36

Temat: Re: Nowa Kuchnia-spadek zainteresowania
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "makaron" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
starczy. Każdy
> zarejestrowany powinien każdego dnia do końca miesiąca napisać jeden

Crosspost, czy ki czort, bo najwyraźniej żadnej znanej mi grupy
kuchennej nie dotyczy?

A propos cross - macie sprawdzony przepis na croissanty?
Pytały znajome, którym ostatnio robiłam szkolenie z bułek
cynamonowych.
Kuchnie Siemensa to jest to.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-09-17 05:39:33

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> makaron

a, właśnie. Makaron. Ostatnio kolekcjonuję przepis na sosy do makaronów.
Może ma ktoś swój ulubiony? Ale nie pomidorowy, bo tych jest fura :) byłabym
wdzięczna.

Sasannka

1. Data: 2003-09-17 07:18:02

Od: "Dorota" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bk7pvh$j8e$1@absinth.dialog.net.pl...

> A propos cross - macie sprawdzony przepis na croissanty?
> Pytały znajome, którym ostatnio robiłam szkolenie z bułek
> [...]

AAAAA ja bym bardzo chciała przepis na te bułki cynamonowe!!!! Proszę!!
Dorota

1. Data: 2003-09-17 07:27:56

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale nie pomidorowy, bo tych jest fura :)
========
Szybki i wspaniały sos:
Na roztopione masło wrzuć posiekany czosnek. Polej makaron. (Ilość czosnku i
masła wedle uznania :-)
Smacznego.

waldek
========

1. Data: 2003-09-17 08:05:15

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> napisał w wiadomości
> a, właśnie. Makaron. Ostatnio kolekcjonuję przepis na sosy do makaronów.
> Może ma ktoś swój ulubiony? Ale nie pomidorowy, bo tych jest fura :)
byłabym
> wdzięczna.

Byla ksiazeczka z roznymi wariacjami na temat makaronu w ostatnim Poradniku
DOmowym. Sierpniowym znaczy sie. Po to go kupilam :)

KRuszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-17 08:15:32

Od: "Agnieszka Brzeska" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a, właśnie. Makaron. Ostatnio kolekcjonuję przepis na sosy do makaronów.

ja mam dwa, baaaardzo szybkie:

1. Łososia pokroić w kostki, wrzucić do garnka z rozpuszczoną 1/3 kostki
masła, wlać 1 szkl śmietany, posolić do smaku, + sok z cytryny, ew. posypać
serem.

2. Sos Alfredo.
ciut mniej niż pół kostki masła, dużą śmietanę (ma wyjść 1 1/2 kubka ok 315
ml), 3 łyżki posiekanej zielonej pietruszki, parmezan.

Roztopić masło na małym ogniu + parmezan i śmietanę, zagotować stale
mieszając. Zmniejszyć ogień i gotować aż sos lekko zgęstnieje. + pietruszkę,
sól, pieprz do smaku i dobrze wymieszać. Wylać sos na makaron i dobrze
wymieszać. mniam.

ab.

1. Data: 2003-09-17 08:19:40

Temat: OT informujcie o zmianie wątku w temacie
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny i Chłopaki :)
Bardzo Was proszę, informujcie o tym, że zmianiacie watek w danym
temacie, bo robi sie potworny bałagan! Rozumiem, ze staracie sie
storpedowac posty makaronu/dzdzownicy itp. przepisami, ale jakoś to
zaznaczcie.
Poza tym czasami tak sobie myśle, ze to podawanie przepisow jako
odpowiedzi jest smieszne i karykaturalne. Czy nie lepiej wogole
zignorowac zaczepne posty, niz pisac takie wymuszone przepisy? Bo
wygląda to jak rozpaczliwe zasłanianie uszu rączkami i krzyk.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-17 09:04:07

Temat: Re: OT informujcie o zmianie wątku w temacie
Od: Magdalena Potocka <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-17 10:19, Użytkownik Blancanieves napisał:

> [...]
> zignorowac zaczepne posty, niz pisac takie wymuszone przepisy? Bo
> wygląda to jak rozpaczliwe zasłanianie uszu rączkami i krzyk.

wiesz, ja to odbieram troszkę inaczej: wiem, że jeśli w którymś wątku
pojawił się troll (tu łatwo akurat rozpoznać, bo sam zaczął), to zaraz
po nim pojawią się fajne przepisy... :-)

Magda

1. Data: 2003-09-17 09:06:04

Temat: Ignorowanie trolla
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy nie lepiej wogole
> zignorowac zaczepne posty, niz pisac takie wymuszone przepisy? Bo
> wygląda to jak rozpaczliwe zasłanianie uszu rączkami i krzyk.
========
Pewnie, że lepiej ignorować, ale musieliby to robić wszyscy solidarnie.
Tymczasem obserwuję, że zawsze znajdzie się ktoś niecierpliwy. W takim
przypadku również postępuję solidarnie. W tym wątku nie wytrzymała Cherokee,
w innych ktoś inny.

waldek
========

Sałatka z papryki z cebuką
Redbull, kawa i co jeszcze??
mleko zageszczone
swieza bazylia-szukam natchnienia:)
buraczki krojone w kostke w zalewie octowej