Nowa i jeszcze raz firanki

1. Data: 2003-02-06 19:44:31

Temat: Nowa i jeszcze raz firanki
Od: wiola <w...@s...mediaclub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim.Jestem tu nowa. Zagladam do was od niedawna i jestem w
szoku.Czego to wy nie robicie.Tez mam coś niecoś na swoim koncie ale to
nic w porównaniu z wami.Ostatnio wciągnęły mnie xxx i mam jakiś tam dorobek.
Czytałam waszą korespondencje na temat firanek i bardzo mnie to
zainteresowałao.Nie wiem od czego mam zacząć ale mam już chęci a to
podobno dużo.Dziadek mojego męża robił firanki i potem je wyszywał ale
to na jakis ramach jak dobrze kojarze.Jak pojade teraz do teściowej to
będe ja męczyć o jakieś wiadomości/może coś pamieta/ a was prosze o
wszelkie instrukcje na ten temat.
Z góry dziekuję i pozdrawiam.
Wiola

w...@s...mediaclub.pl

1. Data: 2003-02-07 17:33:12

Temat: Odp: Nowa i jeszcze raz firanki
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wiola <w...@s...mediaclub.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b1udun$gla$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> to na jakis ramach jak dobrze kojarze.Jak pojade teraz do teściowej to
> będe ja męczyć o jakieś wiadomości/może coś pamieta/ a was prosze o

Witam serdecznie, z firanek jestem noga, ale podziwiam Dziadka meza :-)
Trudno sie ze swym dorobkiem porownywac do dorobku grupy jako calosci,
pojedyncze osobniki nie sa juz alfa i omega, moze poza paroma wyjatkami
:-)))
pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2003-02-11 15:04:29

Temat: Re: Odp: Nowa i jeszcze raz firanki
Od: wiola <w...@s...mediaclub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iloneska napisał:
> [...]
> Trudno sie ze swym dorobkiem porownywac do dorobku grupy jako calosci,
> pojedyncze osobniki nie sa juz alfa i omega, moze poza paroma wyjatkami

Jak rzuciłam teściowej hasło FIRANKI to okazało sie,że nawet sprzet
jest i jakieś wzory/ gdzieś głęboko schowany w szfladzie,tylko trzeba
poszukac/.Obiecala mnie nauczyć.Nie moge się doczekać/ musze do niej
jechac /bo mieszka w inny mieście.
pozdrawiam
Wiola

1. Data: 2003-02-12 00:00:04

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Firanki o ktorych piszesz to firanki siatkowe - robi sie je specjalna iglica.
Najpierw wiaze sie siatke (taka jak rybacka siec) a potem ja naciaga na ramy i
na niej haftuje. Niej to skomplikowane, ale trudno tak... wirtualnie tlumaczyc.
Ale piekne rzeczy mozna z takiej siatki robic!
Poza tym, witam Nowa Kolezanke
pozdr
annaweronika
(Poznan)