Nowa na forum ale doświadczona

1. Data: 2005-12-10 10:38:12

Temat: Nowa na forum ale doświadczona
Od: "Munia" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich uczestnikow forum.Zaglądam tu chetnie,gdyż temat XXX i innych
technik jest mi bliski.Nie za wiele sie udzielam ,bo czas nie pozwala.Miło
jest zobaczyć Wasze dokonania i pochwalić się swoimi.
Przedstawiam przy okazji powitania swoją stronę;
www.hafty.neostrada.pl
Polecam się na wypadek potrzebujących jakiejś pomocy w temacie
krzyżykowym/najbliższym memu sercu/
Pozdrowienia z Lublina

2. Data: 2005-12-10 11:11:41

Temat: Re: Nowa na forum ale doświadczona
Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Munia napisał:
> [...]
> www.hafty.neostrada.pl
> Polecam się na wypadek potrzebujących jakiejś pomocy w temacie

Witaj Munia. Jak miło widziec, ze z Lublina.
Pozdrawiam
Pszczółka

3. Data: 2005-12-10 18:49:16

Od: "Inez" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko sliczne. Podziwiam!
Podrowienia!

--
Inez

4. Data: 2005-12-10 20:07:06

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> www.hafty.neostrada.pl
> Polecam się na wypadek potrzebujących jakiejś pomocy w temacie

Witaj Ewo!
Piękne pace!!!
Moje gratulacje.
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

5. Data: 2005-12-11 22:27:08

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Munia wrote:
> [...]
> jest zobaczyć Wasze dokonania i pochwalić się swoimi.
> Przedstawiam przy okazji powitania swoją stronę;

Piękne prace. Zwłaszcza "Angielka" umieszczona na stronie głównej. Ile
lat twa wykonanie takiej kolekcji?

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2005-12-12 08:15:10

Od: "OLUSIA" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Munia <e...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> www.hafty.neostrada.pl
> Polecam się na wypadek potrzebujących jakiejś pomocy w temacie

Szczęśliwa jestem, że obejrzałam Twoje prace. Widać, że uwielbiasz haftować.
Zrealizowałaś to, o czym zawsze tylko marzyłam, bo trochę haftuję, ale
musiałam robić na drutach, szydełkować, szyć, w tym często zarobkowo i na
oddech już nie straczyło czasu. Lubię ręczne prace, ale inaczej gdy człowiek
powinien lub musi, a inaczej gdy z fascynacji coś robi. Czasem nocą wracam do
mych tęsknot i coś tam haftuję. Doceniam ogromnie taki dorobek, w którym jes
to "cos"...
Olusia

7. Data: 2005-12-12 08:59:49

Od: "ewa Irys" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
galeria wspaniała poprostu cudo
haft krzyżykowy to jest to co mnie fascynuje
a jak widzę takie cudenka to wymiękam
chylę czoła
pozdrawiam życzę owocnej pracy
EWA

[OT] tak dobrze żarło i zdechło... ;-(
[druty] sweterki dla dzieci + getboty
Haft richelieu już w sieci
[szydełko] czubków do choinek poszukuję - DorotkoR pomocy!!!
szydełko, szydełko, szydełko.... 2006r.