Nowacka w rozpaczy.

1. Data: 2018-11-11 21:45:17

Temat: Nowacka w rozpaczy.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ,,Kawa na Ławę" Nowacka w spazmach: NIE PRZYWITANO TUSKA!

Ależ przywitano - tak, jak na to zasłużył.
--
XL

2. Data: 2018-11-12 10:03:14

Temat: Re: Nowacka w rozpaczy.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-11 o 21:45, XL pisze:
> W ,,Kawa na Ławę" Nowacka w spazmach: NIE PRZYWITANO TUSKA!
>
> Ależ przywitano - tak, jak na to zasłużył.

To tylko świadczy o tym, jakie buractwo obecnie rządzi w Polsce.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-11-12 12:15:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> W ,,Kawa na Ławę" Nowacka w spazmach: NIE PRZYWITANO TUSKA!
>
> Ależ przywitano - tak, jak na to zasłużył.

Podesłałam trzy paczki chusteczek. I lód na główkę.

--
XL

4. Data: 2018-11-12 22:48:57

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.11.18 um 10:03 schrieb Kviat:

> To tylko świadczy o tym, jakie buractwo obecnie rządzi w Polsce.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

A mialo byc podobno 100 swiatowych przywodcow. Tusk im nie pasowal, ale
gdzie schowali tych pozostalych 99?

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

5. Data: 2018-11-13 17:47:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 12 listopada 2018 12:15:38 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Podesłałam trzy paczki chusteczek. I lód na główkę.

Przydałby się Ice Bucket Challenge na jakieś circa 5 tys. łysych (ogolonych)
krajowych główek https://youtu.be/5GjXX7bUt5k które wmieszały się podstępnie
w tłum 250 tys. radosnych patriotów ;D

baba jaga1 tydzień temu
lepiej chu.em mieszać ciasto niż ze skinem wyjść na miasto :P

TVN propaguje nazizm!
Rodzinny piknik.
A u nas wczoraj :-)
Inteligencja zbiorowa