Nowe obrazki w galerii-zapraszam :)))

1. Data: 2004-04-05 06:22:27

Temat: Nowe obrazki w galerii-zapraszam :)))
Od: "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrziciłam nowe obrazki do swojej galerii, jeśli ktos ma ochotę
zobaczyć-zapraszam.
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

1. Data: 2004-04-05 06:53:17

Temat: Re: Nowe obrazki w galerii-zapraszam :)))
Od: "Beata Nowicka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mira Wyszyńska" a écrit dans le message de
> Wrziciłam nowe obrazki do swojej galerii, jeśli ktos ma ochotę
> zobaczyć-zapraszam.
> Pozdrawiam
> Mirka (Teresin)

Mireczko zapomnialas podac adres Twojej strony :-)
Beata (Bruksela )

1. Data: 2004-04-05 06:53:38

Od: "vernon" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wrziciłam nowe obrazki do swojej galerii, jeśli ktos ma ochotę
> zobaczyć-zapraszam.
> Pozdrawiam
> Mirka (Teresin)

a gdzie mozna obejrzec, bo nie ma adresu:(

vernon

1. Data: 2004-04-05 06:57:13

Od: "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, juz podaję :))
http://starnet.serwis-starfax.com.pl/gallery/

Miłego ogladania
Mirka

1. Data: 2004-04-05 06:59:39

Temat: Odp: Nowe obrazki w galerii-zapraszam :)))
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie mozna obejrzec, bo nie ma adresu:(

http://starnet.serwis-starfax.com.pl/gallery/

Pozdrawiam
Pusia zakawowana

1. Data: 2004-04-05 07:11:58

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu mowe mi odjelo.......
Cudne cudnosci, jest przepieknie, ide jeszcze raz obejrzec....
A ogrodu zazdroszcze zazdroscia straszna wrecz......

pozdrawiam cieplutko
Ewa Zazdrosnica (Krakow)

1. Data: 2004-04-05 07:16:08

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mira Wyszyńska" napisał w wiadomości
> Przepraszam, juz podaję :))
> http://starnet.serwis-starfax.com.pl/gallery/

komunikat - nie mozna wyswietlic strony:(((

pzdr
yenn

1. Data: 2004-04-05 07:21:25

Od: "vernon" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przesliczne prace :o)

vernon

1. Data: 2004-04-05 07:23:28

Od: "Beata Nowicka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://starnet.serwis-starfax.com.pl/gallery/
> Miłego ogladania
> Mirka

Mireczko a jest bardzo milo ogladac te piekne kwiaty ktore dodalas i cala
reszte Twoich prac , sa bardzo ladne :-))
Beata (Bruksela )

1. Data: 2004-04-05 07:34:47

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wrziciłam nowe obrazki do swojej galerii, jeśli ktos ma ochotę
> zobaczyć-zapraszam.
> Pozdrawiam
> Mirka (Teresin)

udalo mi sie w koncu obejrzec... cudo przepiekne :)))

powiedz prosze, na jakim materiale i iloma nitkami krzyzykowalas orchidee
Lanarte? wyszedl piekny efekt wypuklosci, bardzo mi sie to podoba.

yenn

xxx Wielka prośba!!
dziewczynki Janlynn
Rosyjskie forum 7ya-Instrukcja