Nowe zdjęcia

21. Data: 2005-12-28 12:20:22

Temat: Re: Nowe zdjęcia
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
news:5f1a.0000009d.43b27e58@newsgate.onet.pl...

> Jeżeli ja coś mogę zasugerować to proszę sobie ściągnąć zdjęcie napatrzyć
się
> dowoli i dopiero przechodzić do następnego. Mam przyznany wprawdzie limit
5 GB
> na miesiąc, ale znając możliwości grupowiczów nigdy nic nie wiadomo...
> Jeśli 5GB będzie za mało, to niestety na następne przyjemności z mojego
konta
> będzie trzeba czekać, jak na wypłatę (tzn. do pierwszego).
> I jeszcze jedna podpowiedz - mnie ta strona najlepiej się podoba pod
Mozillą
> Firefoxem. Można ściągnąć z sieci i zainstalować.
> Życzę miłego oglądania
> Ewelina

Mam Firefoksa wiec siłą rzeczy spod niego oglądam, ale problem jest taki, że
pokazują mi się komunikaty, że wystąpił błąd i taki plik nie istnieje.
Chodzi o tę galerię, którą można od wczoraj oglądać.

Pozdrawiam
Kaśka

22. Data: 2005-12-28 12:34:01

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cuda, cuda.

We mnie też, jak w Zielkę, najpierw najbardziej uderzyło Adiantum.
Potem oglądałam wszystko jeszcze dwa razy.
Tego lata dostałam 3 ogonki A. pedatum z korzonkami. Po jakim czasie zrobi
się z nich kępka 7-8 ? Czy przybywa ich co roku drugie tyle czy sprawa jest
trudniejsza? Wiem, warunki, światło, nawożenie, ale tak średnio ...
A wawrzynek jak stary jest ? Wygląda bardzo bujnie i zdrowo. Czy masz na
niego jakiś sposób?
Pozdrawiam
Majka

23. Data: 2005-12-28 12:40:00

Od: w...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Dla Kattki odpowiedź na mailu. Sądzę, że się uda.

Adiantum nie rozrasta się szybko. Jego zaletą jest to, że rośnie w jednym
miejscu i nie zarasta innych roślin. Wawrzynek też ma już kilka lat.

> A wawrzynek jak stary jest ? Wygląda bardzo bujnie i zdrowo. Czy masz na
> niego jakiś sposób?

cierpliwe czekanie.
Życzę powodzenia
Ewelina

24. Data: 2005-12-28 15:09:08

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tylko wrażenie. Znacznie rzadziej spotyka się w uprawie pełną piwonię
> marchewkową niż pojedynczą. A jeśli u Pana ta pełna jest pospolita, to ja
bardzo
> chętnie wymienię.

Da się to zrobić,mam kilka zapasowych sadzonek.Czy mozemy być po imieniu?
Mam na imię Mirek, jestem znajomum Jarka,,który ma od Ciebie pełny ciemiernik.
Rośnie u mnie jeszcze jakiś mieszaniec, półpełna, liście też koperkowe,
ale grubsze, wyższa.
Pozdrawiam.mirzan

25. Data: 2005-12-28 22:29:27

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:5806.00000116.43b15a91@newsgate.onet.pl Ewelina
<w...@p...fm> napisał(a):

> Witam wszystkich po świętach. Na mojej stronie zamonotowałam nowe
> zdjęcia - tym razem z ogrodu. Adres oczywiście:
> http://waja.w.interia.pl kopia http://waja.strefa.pl

Hejka. Korzystając z tego, że sępy rzuciły się na irysy :-) mogłem
nareszcie spokojnie obejrzeć zdjęcia ogrodu. Bardzo mi się wszystko podobało
a już szczególnie Penstemon rupicola. Mam pytanie, czy kiedykolwiek można
będzie zwiedzać?
Pozdrawiam receptywnie Ja...cki

26. Data: 2005-12-28 23:33:22

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewelina wrote:
> Witam wszystkich po świętach. Na mojej stronie zamonotowałam nowe
> zdjęcia - tym razem z ogrodu. Adres oczywiście:
> http://waja.w.interia.pl kopia http://waja.strefa.pl

Naprawdę jak w bajce.
Wiem ile pracy o kosztuje.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

27. Data: 2005-12-29 07:01:27

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

> Witam wszystkich po świętach. Na mojej stronie zamonotowałam nowe
> [...]

Bardzo mi się podobało. Szczególnie adiantum i penstemon . No i ta pełna,
delikatna. Ja mam pojedynczą. Już sobie ostrzę pazurki na maj :-). Dziękuję.

Z pozdrowieniami, Maria

28. Data: 2005-12-29 09:46:17

Od: w...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a już szczególnie Penstemon rupicola. Mam pytanie, czy kiedykolwiek można

Pomyślimy, ale nie będzie to łatwe dla mnie do organizacji ze względu na brak
czasu w sezonie.
Pozdrawiam
Ewelina Wajgert

29. Data: 2005-12-31 18:16:28

Od: "eddi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewelina wrote:
> Witam wszystkich po świętach. Na mojej stronie zamonotowałam nowe
> zdjęcia - tym razem z ogrodu. Adres oczywiście:
> http://waja.w.interia.pl kopia http://waja.strefa.pl

Witam
Jestem pod wielkim wrażeniem.
Przepieknie skomponowane,ciekawe okazy. Co to jest pod nr 30 i 36 (z tyłu)-
paprocie?. Serdecznie gratuluje i pozdrawiam.

Eddi

30. Data: 2005-12-31 20:19:48

Od: "Ewelina" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Przepieknie skomponowane,ciekawe okazy. Co to jest pod nr 30 i 36 (z tyłu)-
> paprocie?. Serdecznie gratuluje i pozdrawiam.

Dziękuję. To są paprocie Adiantum pedatum.
Pozdrawiam
Ewelina

Przypomnienie o konkursie świątecznym
alarm pędrakowy