« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2002-01-27 16:29:37
Temat: Nowości z naszego podwórka...reklama makaronu"Zachodnie gwiazdy kina co raz częściej reklamują polskie
produkty. Po Jeanie Reno, który zachwalał piwo EB, do Polski
przyjeżdża Sofia Loren, która ma wyznać, że najbardziej zachwyciły
ją... makarony marki Malma.(...)"
"...Sofia Loren zagra samą siebie. Akcja będzie rozgrywała się
w Malborku. Gwiazda w pięknej wieczorowej kreacji wyjdzie z
zamku, otoczona przez fotoreporterów i gapiów. "Dziennikarze"
zapytają ją, co najbardziej podobało jej się w Polsce. W odpowiedzi
usłyszą, że makarony Malma.
Dlaczego do reklamowania swoich produktów Danuta wybrała akurat
Sofię Loren? - To jest bardzo ważna postać, bo pochodzi z
Włoch, które są znane z makaronu. Co więcej, Loren jest spod
Neapolu, który w pewnym sensie jest stolicą makaronową, a we Włoszech
to danie, czyli tzw. pasta, jest świętością narodową (...)"
"Rok temu EB reklamował francuski aktor Jean Reno. Piwo na
srebrnej tacy podawała gwieździe Agnieszka Zielińska, była Miss
Polonia. Reno również zagrał w reklamie samego siebie, czyli
artystę z hollywoodzkiej czołówki. Grupa Żywiec, do której należy ta
marka, zatrudniła francuskiego aktora, gdyż przeprowadzone
badania wykazały, że dla konsumentów EB - mężczyzn w wieku 20-35
lat - kino i film są bardzo ważne. Browar stwierdził, że aktorzy
poprawią wizerunek produktu.
Tymczasem specjaliści twierdzą, że Reno nie udało się uratować(...)"
nowinki z portalu "Gazety Wyborczej"
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
« poprzedni wątek | następny wątek » |