Nowotwór złośliwy - proszę o pomoc

1. Data: 2007-07-10 21:07:34

Temat: Nowotwór złośliwy - proszę o pomoc
Od: jun_dymek <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moja mama jest chora na nowotwór złośliwy. Lekarze przestali ją już
leczyć, bo nie widzą szans na wyleczenie.
Czy zna ktoś jakieś niekonwencjonalne metody leczenia, leki - najlepiej
sprawdzone, cokolwiek. Bardzo proszę o pomoc. Nie wiem już gdzie szukać.
W sieci jest pełno stron o różnych naturalnych lekach, sokach itp.
Większość to typowe strony nastawione na reklamę i zysk.
Jeszcze raz bardzo proszę o jakieś wskazówki. Gdzie mam szukać.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

--
Monika Urbanowicz

2. Data: 2007-07-10 21:59:42

Temat: Re: Nowotwór złośliwy - proszę o pomoc
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jun_dymek <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> Większość to typowe strony nastawione na reklamę i zysk.
> Jeszcze raz bardzo proszę o jakieś wskazówki. Gdzie mam szukać.

mysle, ze wzmacniajace "leki" a wlasciwie wyciagi z ziol i witaminy nie
zaszkodza (w zalecanych dawkach) ale nie nastawialabym sie na cudowne efekty.
Niestety, latamy w kosmos, budujemy coraz to lepsza bron, a wyleczyc z raka
nie umiemy...

h.

3. Data: 2007-07-10 22:22:59

Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f70seu$gcg$1@inews.gazeta.pl jun_dymek
<j...@i...pl> pisze:

> [...]
> Czy zna ktoś jakieś niekonwencjonalne metody leczenia, leki - najlepiej
> sprawdzone, cokolwiek. Bardzo proszę o pomoc. Nie wiem już gdzie szukać.
Swego czasu toczyłem walkę o czyjeś życie w sytuacji, kiedy nowotwór był
nieoperacyjny (obejmował m.in. kręgosłup w części lędźwiowej). Rokowania po
operacji (otwarcie i zamknięcie bez jakichkolwiek innych czynności) były ~3
tyg życia.
Został zastosowany (intensywnie) preparat Tołpy, wspierający odpornośc
organizmu "(tabletki).
Walka została przegrana, ale czas życia wyniósł jeszcze ponad 1,5 roku, z
czego ogromna większość w znacznym komforcie i sprawności, w tylko ostatnie
kilkanaście dni w stadium terminalnym.
Nie wiem jaki wpływ na taki rozwój wydarzeń miało stosowanie tego preparatu
i nie mam zamiaru o tym dyskutować. Pewne jest tylko, że lekarz sie mylił.
Po prostu podaję informację.

--
Jotte

4. Data: 2007-07-11 09:03:34

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, latamy w kosmos, budujemy coraz to lepsza bron, a wyleczyc z raka
> nie umiemy...

lub nie chcemy umiec...
p.

5. Data: 2007-07-11 09:50:22

Od: jun_dymek <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jotte pisze:
> [...]
> Nie wiem jaki wpływ na taki rozwój wydarzeń miało stosowanie tego
> preparatu i nie mam zamiaru o tym dyskutować. Pewne jest tylko, że

Czy mogłabym prosić o dokładniejsze informacje na temat tego preparatu?
Ewentualnie o wskazanie w sieci tych konkretnych taletek, które zażywała
ta osoba. Z góry dziękuję.

--
Monika Urbanowicz

6. Data: 2007-07-11 11:48:55

Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lub nie chcemy umiec...

kolejna z otpymalnych sie urwala, czy co??

iwon(K)a

7. Data: 2007-07-11 11:49:24

Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f72956$gba$1@inews.gazeta.pl jun_dymek
<j...@i...pl> pisze:

> Czy mogłabym prosić o dokładniejsze informacje na temat tego preparatu?
> Ewentualnie o wskazanie w sieci tych konkretnych taletek, które zażywała
> ta osoba.
To było ponad 8 lat temu. Nie pamiętam, czy preparat miał jakąś specjalną
nazwę, były to niewielkie tabletki (średnica ok. 5 mm), jedna tabletka
dziennie. Lek był dość drogi i w przypadku zakupu bez recepty nieco
drenujący kieszeń, ale miałem możliwość uzyskiwania go na receptę. Kupowany
był normalnie, w kazdej aptece. W opisie działania nie było podane, że
działa przeciwnowotworowo (tego nie wolno było zamieszczać w odniesieniu do
preparatów torfopochodnych prof. Tołpy) lecz wspiera układ immunologiczny i
że dlatego może być pomocny w chorobach nowotworowych.

Najbardziej podobne do tego co pamiętam, znalazłem w sieci tu:
http://www.mcentrum.pl/?m=2&s=522&id=21538
i tu:
http://42.pl/u/t0E

A tu jest forum, gdzie mowa jest chyba o tym samym, spróbuj się skontaktować
dyskutantami:
http://www.mediweb.pl/forums/viewtopic.php/t=8436/st
art=0.html

--
Jotte

8. Data: 2007-07-11 12:23:12

Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niestety, latamy w kosmos, budujemy coraz to lepsza bron, a wyleczyc z raka

chcialam niesmialo zauwazyc, bo widze, zes niedoinformowana, iz wraz z
rozwojem lotow kosmos rozwinela sie onkologia, i wiele nowotworow,
szczegolnie tych we wczesncyh stadiach, jest uleczalnych.

iwon(K)a

9. Data: 2007-07-16 00:58:39

Od: m...@y...com (ddx) szukaj wiadomości tego autora

Bardzo jest trudno cos doradzic przez internet. Podajesz bardzo malo
informacji. Sprobuj leczenia metoda Dr. Revici, jesli mowisz po
angielsku, przeczytaj na stronie jego kliniki w Stanach. Na podstawie
badania pH moczu, zostaje okreslony typ metaboliczny czlowieka ( a sa 2
anabiliczny i kataboliczny) i na tej podstawie opiera sie jego dieta,
witaminy i leki. Powodzenia

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

10. Data: 2007-07-16 09:32:09

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jun_dymek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Większość to typowe strony nastawione na reklamę i zysk.
> Jeszcze raz bardzo proszę o jakieś wskazówki. Gdzie mam szukać.

Pierwszy raz zasugeruję preparat anry dra Rybczyńskiego (onkologa z
Poznania), ale nie wiem na ile i w jakim stadium może być skuteczny.
Podstawowym składnikiem preparatu jest krzem.
Pozdrawiam Jurek M.

Usunięcie płata płucnego
autoszczepionka czy to pomoze ? gdzie w Bydgoszczy ?
Jaka norma B2 w USA ??
Zespol odstawienia benzodiazepin ?
zatoka włosowata i jej leczenie - ozonoterapia? krioterapia? operacja?