Nowotwór złośliwy - proszę o pomoc

11. Data: 2007-07-18 14:39:36

Temat: Re: Nowotwór złośliwy - proszę o pomoc
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> chcialam niesmialo zauwazyc, bo widze, zes niedoinformowana, iz wraz z
> rozwojem lotow kosmos rozwinela sie onkologia, i wiele nowotworow,
> szczegolnie tych we wczesncyh stadiach, jest uleczalnych.

widze, zes niedoczytana: temat jest o nowotworze zlosliwym. Czy chcesz
powiedziec, ze to wczesne stadium??

h.

12. Data: 2007-07-18 15:29:39

Od: cherokee <c...@n...uk> szukaj wiadomości tego autora

jun_dymek wrote:

> Moja mama jest chora na nowotwór złośliwy. Lekarze przestali ją już
> leczyć, bo nie widzą szans na wyleczenie.
> Czy zna ktoś jakieś niekonwencjonalne metody leczenia, leki - najlepiej
> sprawdzone, cokolwiek.

Z tego co wiem od znajomej, która przeszła nowotwór piersi z licznymi
przerzutami m.in. na wezly chlonne w Niemczech, bo tam mieszka, stosuje
sie obok tradycyjnych leków produkty ziołowe, wręcz preferując te drugie
. Niestety blizszych informacji na temat konkretnych preparatów nie
posiadam.

pozdr

cherokee

Usunięcie płata płucnego
autoszczepionka czy to pomoze ? gdzie w Bydgoszczy ?
Jaka norma B2 w USA ??
Zespol odstawienia benzodiazepin ?
zatoka włosowata i jej leczenie - ozonoterapia? krioterapia? operacja?