Nowy Tydzien Nowy Przepis Tygodnia Diabelskie Spaghetti !

1. Data: 2000-03-26 20:21:42

Temat: Nowy Tydzien Nowy Przepis Tygodnia Diabelskie Spaghetti !
Od: <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym tygodniu przepisem tygodnia są "Diabelskie Spaghetti"
http://www.makaron.pl/przepis/archiwum/2000024.htm
Smacznego !
---
[http://www.makaron.pl]
[Jedyny Polski Serwis Makaronowy]

1. Data: 2000-03-26 22:29:27

Od: Paul Urstein <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

b...@t...pl a écrit :

> W tym tygodniu przepisem tygodnia są "Diabelskie Spaghetti"
> [...]

Bardzo mi sie podobal wycieczka w krainie pasty....
A moze dolaczyl bys przepisy na makaron pochodzace z innych krajow?

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2000-03-27 14:10:11

Od: <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paul Urstein <p...@p...ch> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...ch...

Spaghetti"

> Bardzo mi sie podobal wycieczka w krainie pasty....
> A moze dolaczyl bys przepisy na makaron pochodzace z
> [...]
Nie znam języka szwedzkiego i dlatego nie przegladalem
przepisow w tym Twoim kraju.
Chetnie zamiescimy kazdy przepis, ktory ma cokolwiek
wspolnego z makaronem.
Czekamy wiec na Twoj przepis makaronowy
Se ce' la pasta... - Jesli jest pasta....
Serwis Makaron

1. Data: 2000-03-27 22:46:07

Od: Paul Urstein <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

b...@t...pl a écrit :

> Nie znam języka szwedzkiego i dlatego nie przegladalem
> przepisow w tym Twoim kraju.

Witaj,
ja szwedzkiego tez nie znam, a moj kraj to Szwajcaria!

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2000-03-27 23:49:19

Od: Aneta Baran <b...@c...cern.ch> szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein <p...@p...ch> wrote:
> ja szwedzkiego tez nie znam, a moj kraj to Szwajcaria!
Niektórzy też mylą z Czechami - już nie raz dostawałam maile z pytaniami,
czy mogłabym polecić jakieś dobre hotele w Pradze ;-)
Tak przy okazji, to mieszkasz we francuskiej części Szwajcarii, w którym
kantonie?

Anetek (pod Genewą)
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-03-28 09:10:39

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein napisał(a):

> Witaj,
> ja szwedzkiego tez nie znam, a moj kraj to Szwajcaria!
>
> --
> Amicalement Paul Urstein

ROTFL, ROTFL, ROTFL!!!

Joanna

1. Data: 2000-03-28 09:36:45

Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Sereinig wrote:
> ROTFL, ROTFL, ROTFL!!!

Joasiu, na rany! Zmiluj sie nad nami, ktorymi zupelnie obce sa te skroty.
To prawda, moja wina jest to, ze zielona jestem w tej materii jako wiosenna
trawka, ale przeciez znajomosc zbitek tych literek nie jest bezwzglednym
obowiazkiem! Poza tym inne reguly rzadza sie grupami, inne IRCem.
I to wstretne F?!
Bez urazy; z wyrazami sympatii
Ula

1. Data: 2000-03-28 09:51:13

Od: Paul Urstein <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran a écrit :

> [...]
> --
>      A...@c...ch      |     http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
>        Anything is good and useful if it's made of chocolate.

Z okien patrzac w dol, widze jeziore Lemanskie (bynajmniej nie
Genewskie.....)
patrzac w prawo widze "la barbe a papa" na szczytach Jury, a na lewo Alpy
Mieszkam na prawie 800 metrach ponad Lausanna.
A te hotele w Pradze znasz moze....??

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2000-03-28 09:54:46

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo kojarzy się z wszechobecnym, mało eleganckim "Fuck".
Asia

1. Data: 2000-03-28 11:44:09

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalewscy napisał(a):

> [...]
> trawka, ale przeciez znajomosc zbitek tych literek nie jest bezwzglednym
> obowiazkiem! Poza tym inne reguly rzadza sie grupami, inne IRCem.

Ojejku, jejku, a dlaczego to F wydaje Ci się takie wstrętne?!
ROTFL = Rolling On The Floor Laughing, czyli - po polskiemu mówiąc - że turlam
się ze śmiechu po podłodze.
Poza tym, o ile się orientuję, na grupach dyskusyjnych już od dawna przyjęło
się używanie podobnych skrótów. Dlatego tak radośnie pozwoliłam sobie na to
tarzanie po podłodze - przepraszam, jeśli komuś to sprawiło przykrość.

Tylko dlaczego to F niby jest takie wstrętne?... :)))

Joanna

dania jednogarnkowe
Krem do ciepłych lodów :-)
paluszki