Nowy - pozdrowienia dla grupy

1. Data: 2004-05-27 09:35:58

Temat: Nowy - pozdrowienia dla grupy
Od: "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Zostałem posiadaczem ziemskim :-) i mam obecnie 1400 m kw perzu, które
powoli chcę zamienic w w działke rekreacyjną. Dotychczas moje
zainteresowania roślinne koncentrowały się głównie na ogrodach...
podwodnych czyli roślinach akwariowych oraz nieco roślinach pokojowych
(z okazjonalnymi hoplami np. kaktusowymi aż do wysiewania nasion w
własnoręcznie tłuczoną cegłę :-). Teraz czeka mnie zabawa na działce,
toteż zacząłem pilnie studiować tę grupę. Dosyć płodna, ponad 6000
postów do przejrzenia za ostatnie 1,5 miesiąca robi wrażenie. Nie,
wszystkich nie przeczytałem :-)! Ale jeszcze większe wrażenie robi
świetna atmosfera, nieco przypominająca początki pl.rec. akwarium (Too
Old, czy to jeszcze pamiętasz?).
To tyle chyba na początek. Teraz jestem w trakcie planowania żywopłotu.
Ma być naturalny, bogaty w gatunki i kolory :-). Jak sobie uporządkuję
przemyślenia i wymyślę już ten żywopłot to poproszę o rady i uwagi.

--
Pozdrawiam z pracy :-)
Tomek B.

2. Data: 2004-05-27 09:47:15

Temat: Re: Nowy - pozdrowienia dla grupy
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c94cpu$28j$1@h1.uw.edu.pl Tomasz Bauer
<R...@p...hj.rqh.cy> napisał(a):

> Witam wszystkich!
> Zostałem posiadaczem ziemskim :-) i mam obecnie 1400 m kw perzu,
> które powoli chcę zamienic w w działke rekreacyjną.

Hejka. Witaj Tomku. Pamietaj, na perz najlepszy jest Roundup. Rach,
ciach i po krzyku. :-)
Pozdrawiam rekreacyjnie Ja...cki

3. Data: 2004-05-27 09:48:58

Od: "JoannaP" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich!
> Zostałem posiadaczem ziemskim :-)
> Pozdrawiam z pracy :-)
> Tomek B.
> Warszawa

Szczęściarz....:D No to wynika z tego, że to już nie ja jestem ta
"najnowsza"!! :D
Witaj, witaj :D
Joanna

4. Data: 2004-05-27 09:54:28

Od: "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Witaj Tomku. Pamietaj, na perz najlepszy jest Roundup.
> Rach, ciach i po krzyku. :-)
> Pozdrawiam rekreacyjnie Ja...cki

Dzięki, wiem. Ale chyba tylko w paru miejscach go będę stosował, bo po
pierwsze nie jest taki brzydki, po drugie rośnie w nim dużo bardzo
ładnych roślinek, np. mniszek. A tam gdzie go pazurami wydarłem
(dookoła daglezji (tak, tak mam 5 takowych posadzonych - moje pierwsze
drzewa :-) pięknie zakwitły bratki polne.

--
Pozdrawiam z pracy :-)
Tomek B.

5. Data: 2004-05-27 09:56:35

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich!
> Zostałem posiadaczem ziemskim :-)
(..)
Witaj obszarniku :-)
Tym hoplem, to się nie przejmuj, bo prócz ogrodu, tu prawie każdy ma
dodatkowo swojego własnego ;-). Niebawem się zorientujesz.

Z pozdrowieniami, Maria

6. Data: 2004-05-27 10:00:38

Temat: Odp: Nowy - pozdrowienia dla grupy
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Bauer <R...@p...hj.rqh.cy> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c94cpu$28j$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
> powoli chcę zamienic w w działke rekreacyjną. /ciach../
> To tyle chyba na początek. Teraz jestem w trakcie planowania żywopłotu.

Witaj posiadaczu! :-)))
I nie dawaj się wpuścic w maliny. :-))))
Równolegle z planowaniem żywopłotu ( by nie tracic czasu ) kombinuj gdzie
winorośla będą Ci owocowały. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Zapraszam na stronę www.winogrona.org
J.

7. Data: 2004-05-27 13:14:10

Od: "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):

> Witaj posiadaczu! :-)))
> I nie dawaj się wpuœcic w maliny. :-))))

Dlaczego? Ja baardzo lubię maliny :-). Choć winogrona, a raczej ich
pochodne :-) też.

> Równolegle z planowaniem żywopłotu ( by nie tracic czasu ) kombinuj
> gdzie winoroœla będš Ci owocowały. :-)))

Myślę o wielu rzeczach. Co do winogron, to może być kłopot. Moje
perzowisko to prostokąt circa about :-) 20 na 70 m, z jednej strony
(południowej) osłonięty dosyć wysokim lasem sosnowym. Winogrona lubią
zdaje się zaciszne ciepełko, żeby na słoneczku mogły cukier gronowy
spokojnie produkować. Ciężko będzie im coś takiego znaleźć. Albo
zacisze i brak słońca, albo słońce i wygwizdów. Ale będę kombinował.

> Zapraszam na stronę www.winogrona.org

Na pewno będę częstym gościem :-)

--
Pozdrawiam z pracy :-)
Tomek B.

8. Data: 2004-05-27 13:54:43

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam z pracy :-)

Hey Tomku :) Fajnie, że będziesz sadził :) A dorsigerki ciągle składają
ikrę, już nie odławiam ;) Ten samczyk od Ciebie jest jak widzę długowieczny
i hm... niesłychanie żywotny ;)

Pozdrawiam, Marzenna

9. Data: 2004-05-27 13:59:22

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich!
> Zostałem posiadaczem ziemskim

Masz ziemiaństwo przypisane do nazwiska (z niemieckiego tłumacząc).
Przeto witaj Rolniku-Ogrodniku:-))

Pozdrawiam
skryba

10. Data: 2004-05-27 15:57:31

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Marzenna Kielan napisał:

> Użytkownik "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> napisał w
> wiadomoœci news:c94cpu$28j$1@h1.uw.edu.pl...
>
> A dorsigerki cišgle
> składajš ikrę, już nie odławiam ;) Ten samczyk od Ciebie jest jak
> widzę długowieczny i hm... niesłychanie żywotny ;)

Cieszę się :-). Moje też chyba, ale nie jestem pewien, bo siedzą w
gąszczu :-(.

--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.