Nóż elektryczny - ostrze do mrożonek

1. Data: 2010-05-22 13:51:18

Temat: Nóż elektryczny - ostrze do mrożonek
Od: "ads fadsf" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam zamrożony ładny kawałek mięsa (łopatki wieprzowej) - niestety w porcji
przekraczającej możliwości konsumpcyjne rodziny. Myślałem by przyrządzić to
porcjami ale niestety nie wiem jak zabrać się do cięcia. Czy ostrze do mrożonek
załączane w zestawach noży elektryczny (np. http://www.nokaut.pl/noze-
elektryczne/noz-elektryczny-moulinex-djac41-secanto.
html) jest coś warte? Jeśli
ktoś próbował cokolwiek zamrożonego pociąć tym dodatkiem, to proszę o
informację. Wszystkie inne sposoby rozwiązania tego zadanai również mile
widziane.

Pozdrawiam,
lkkl

2. Data: 2010-05-22 15:03:00

Temat: Re: Nóż elektryczny - ostrze do mrożonek
Od: "Piotr P." <p...@p...plNIELUBIESPAMU> szukaj wiadomości tego autora

ads fadsf wrote:
> [...]
> ktoś próbował cokolwiek zamrożonego pociąć tym dodatkiem, to proszę o
> informację. Wszystkie inne sposoby rozwiązania tego zadanai również mile

Drobna piłka do metalu powinna dać radę :)

3. Data: 2010-05-23 09:58:24

Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ads fadsf" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktoś próbował cokolwiek zamrożonego pociąć tym dodatkiem, to proszę o
> informację. Wszystkie inne sposoby rozwiązania tego zadanai również mile

Pniaczek i siekiera. Proponuję podejść do najbliższego mięsnego, ładnie się
uśmiechnąć i poprosić o przerąbanie

MaW

4. Data: 2010-05-26 01:43:50

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

ads fadsf pisze:
> [...]
> przekraczającej możliwości konsumpcyjne rodziny. Myślałem by przyrządzić to
> porcjami ale niestety nie wiem jak zabrać się do cięcia.

Do takich celów najlepiej nadaje się tasak, nawet najtańszy z bazaru (20-30zł),
piłowanie jest
raczej męczące, a noże elektryczne moim zdaniem zbyt drogie jak na jedno użycie

Marynata na grila
mrożenie szpinaku - pilne
smacznego!
syfon do bilej smietany - co jeszcze da sie ubic?
Buy Crackers at Low Price in India