Noże zepter, warto?

1. Data: 2006-12-04 09:59:36

Temat: Noże zepter, warto?
Od: "El_Kadafi" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jako że nie jestem z tej grupy a kuchcenie to domena mojej lubej i wolę w
nią nie wkraczać mam krótkie pytanko.
Czy do 200zł można kupić jakiś rozsądny zestaw noży kuchennych (żeby nie
było to nie będzie prezent a jedynie dodatek)?
Widziałem na allegro zestawy zeptera ale z nożami mam tyle wspólnego ile
daje mi mój scyzoryk Victorinox więc proszę o waszą poradę i opinie na ich
temat. Może macie jakieś inne typy w tej cenie?

2. Data: 2006-12-04 10:34:02

Temat: Re: Noże zepter, warto?
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"El_Kadafi" <t...@o...pl> wrote in message
> Czy do 200zł można kupić jakiś rozsądny zestaw noży kuchennych (żeby nie
> było to nie będzie prezent a jedynie dodatek)?

A co z przesądem o dawaniu noży w prezencie?

pozdr

cherokee

3. Data: 2006-12-04 11:29:39

Od: "maciej debski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee wrote:

> A co z przesądem o dawaniu noży w prezencie?

wystarczy go nie znac i chyba nie ma problemu?
BTW, sam dawalem noze w prezencie i dostawalem je rowniez,
jeden z tych dostanych jest moim ulubionym i sluzy mi dzielnie od lat.

mac

4. Data: 2006-12-04 11:30:12

Od: "maciej debski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-12-04 11:56:22

Od: "El_Kadafi" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co z przesądem o dawaniu noży w prezencie?

Przesądy są dla ... . Nie chcę nikogo obrazić.

6. Data: 2006-12-04 11:59:02

Od: "El_Kadafi" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przesądy są dla ... . Nie chcę nikogo obrazić.
Dodam jeszcze że mój ukochany scyzoryk to też prezent. 7 lat minęło i jakoś
nic się w relacjach między mną a ofiarodawcą nie zmieniło a japa mi się
cieszy za każdym razem jak mam go używać.

7. Data: 2006-12-04 12:02:13

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przesądy są dla ... . Nie chcę nikogo obrazić.

Pytam, bo moze sie okazac, ze osoba obdarowana nie będzie zachwycona. Ja bym
sie nie obraziła za porządny komplet noży szczerze mówiąc.

pozdr

cherokee

8. Data: 2006-12-04 13:48:40

Od: "kracz" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciej debski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
wystarczy go nie znac i chyba nie ma problemu?
BTW, sam dawalem noze w prezencie i dostawalem je rowniez,
jeden z tych dostanych jest moim ulubionym i sluzy mi dzielnie od lat.

No że ześ cepter to wiedziałem, ale że nożownik to nowość

w.

9. Data: 2006-12-05 08:41:07

Od: "Johny37" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

El_Kadafi napisał(a):
> [...]
> daje mi mój scyzoryk Victorinox więc proszę o waszą poradę i opinie na ich
> temat. Może macie jakieś inne typy w tej cenie?

Witam
Polecam firme Berghoff, świetna stal i technologia. Sam mam trochę
sprzętu od nich i jest rewelacyjny, a gotowanie w ich garnkach to sama
przyjemność i oszczędność energi.
Tutaj link do różnych rodzajów noży
http://sklep.e-naczynia.pl/index.php?module=produkty
&kategoria=2
Kupowanie w e-naczynia też polecam, są tani i solidni - sprawdzone :)

Janusz

10. Data: 2006-12-05 17:07:20

Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Johny37 wrote:
> [...]

Skoro nie używasz, to po co Ci w ogóle, a zwłaszcza takie drogie?

> Witam
> Polecam firme Berghoff, świetna stal i technologia. Sam mam trochę
> sprzętu od nich i jest rewelacyjny, a gotowanie w ich garnkach to sama
> przyjemność i oszczędność energi.

Mam Berghoff i mimo, że cena jest konkurencyjna, to z czasem zaczęły
mnie denerwować nieszczelne - niedopasowane pokrywki.
Leszek

pieczony indyk
Przepis na uszka wigilijne
W ODPOWIEDZI