Nr telefonu

1. Data: 2000-08-13 09:44:21

Temat: Nr telefonu
Od: "Dariusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio mówi się wiele o klonowaniu ludzkich narządów i komórek. Są to
naprawdę obiecujące wyniki badań badań. Muszę się przyznać, że ja również od
dawna obserwuję ten temat i prowadzę w swym laboratorium badania genetyczne.
Jestem u progu kombinacji genetycznej pozwalającej utworzyć komórki nie
wymagające co dobowego wypoczynku. Człowiekowi tak zmodyfikowanemu
genetycznie nie byłby w ogóle potrzebny sen. Mógłby on bez zmęczenia np.
ciągle pracować np. śledząc cały usenet i zwalczając wszelkie piractwo, czy
internetową pornografię w zarodku przez całą dobę. Niestety kościół jest
przeciwny takim działaniom, jakby nie rozumiejąc tego, że sztucznie
wytworzone narządy mogą uratować wiele istnień ludzkich. W związku z tym mam
pytanie, ponieważ mam pewne znajomości u władz kościelnych w Watykanie, a
ostatnio zgubiłem notes z telefonami: Czy ktoś zna i podałby mi bezpośredni
numer do Papieża Jana Pawła II ? Chciałbym mu wytłumaczyć, ile szkody
wyrządza światu wytyczając taką politykę Kościołowi.

D.

2. Data: 2000-08-13 09:50:29

Temat: Re: Nr telefonu
Od: "Ircys" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy ktoś zna i podałby mi bezpośredni
> numer do Papieża Jana Pawła II ? Chciałbym mu wytłumaczyć, ile szkody
> wyrządza światu wytyczając taką politykę Kościołowi.

Jak dla ciebie to jest : 999.
Dzwon szybko i lecz sie dlugo.

Ircys

3. Data: 2000-08-13 12:21:01

Od: Michał Macoch <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz <t...@p...onet.pl> napisal:
> [...]
czy
> internetową pornografię w zarodku przez całą dobę.

--> Expercie drogi. Nie wziales pod uwage w swoich badaniach faktu ze taki
czlowiek nadal mialby uczucia i po jakims czasie mialby dosc takiej roboty i
takiego zycia To byloby w gruncie rzeczy niewolnictwo To juz lepiej (i chyba
predzej to nastapi) byloby stworzyc jakiegos cyborga czy tez androida
Chociaz po ostatnim odcinku "Po tamtej stronie" (przynajmniej bedzie troche
w temacie grupy) i co do tego mam powazne watpliwosci...

MikeTNK

4. Data: 2000-08-13 14:21:54

Od: AlexPP <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Aug 2000 09:44:21 GMT, "Dariusz"
<t...@p...onet.pl> napisał(a):

>Ostatnio mówi się wiele o klonowaniu ludzkich narządów i komórek. Są to

Jak już się podszywasz pod eksperta, to zmień chociaż sobie tego
outlooka na netscape'a (takiego jak on używa).

--
.AlexPP mailto:a...@a...net.pl ICQ# 63156896
------

5. Data: 2000-08-13 14:55:11

Od: j...@h...torun.pl (Jarosław Łączkowski) szukaj wiadomości tego autora

Czy D. to na pewno Dariusz???
Czy tez D. to...... cos innego?
JL

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

6. Data: 2000-08-13 20:55:58

Od: g...@p...onet.pl (Malarz K.O.D.) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Aug 2000 09:44:21 GMT, "Dariusz"
<t...@p...onet.pl> splodzil(a) cos takiego:

> [...]
>dawna obserwuję ten temat i prowadzę w swym laboratorium badania genetyczne.

DEXTER??? TO TY???

--
Laker_Maniac a.k.a. Malarz K.O.D. |__ o\
http://friko2.onet.pl/ch/konrados/ | W \O

7. Data: 2000-08-13 21:12:03

Temat: Odp: Nr telefonu
Od: "Gorbi" <G...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba brakuje Ci zajęcia w pewnych chwilach.
Użytkownik Dariusz <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:V5ul5.16932$F...@n...tpnet.pl...

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

8. Data: 2000-08-14 16:03:33

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz <t...@p...onet.pl> w artykule
news:V5ul5.16932$FO3.427864@news.tpnet.pl pisze...
> [...]
> numer do Papieża Jana Pawła II ? Chciałbym mu wytłumaczyć, ile szkody
> wyrządza światu wytyczając taką politykę Kościołowi.

To już nie badasz układu kostnego u skorpionów? Zadzwoń do Urbana, na pewno
ma numer do JP II.
--
Justyna

9. Data: 2000-08-14 16:57:42

Od: l...@p...onet.pl (Leszek) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Aug 2000 09:44:21 GMT, "Dariusz" <t...@p...onet.pl>
wrote:

>W zwi?zku z tym mam
>pytanie, poniewa? mam pewne znajomo?ci u w?adz ko?cielnych w Watykanie, a
>ostatnio zgubi?em notes z telefonami:

nie pozyczyles Dziadowi, podobno go u niego znalezli ;-)
--
pozdroofka
Leszek

10. Data: 2000-08-14 18:49:50

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krys <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
isał:3998195f$...@n...vogel.pl...
> To już nie badasz układu kostnego u skorpionów? Zadzwoń do Urbana, na pewn
> ma numer do JP II.

Oooo! Urban lubi podawać telefony znanych ludzi!

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

Wózek , chodzik odsprzedam (Częstochowa)
stomatologia
Dziwna choroba
Usuniecie ciazy
Przyczyna krotkowzrocznosci