Nudności, zawroty głowy po urazie ponad 2 m-ce temu

1. Data: 2007-02-25 13:50:49

Temat: Nudności, zawroty głowy po urazie ponad 2 m-ce temu
Od: "k...@g...com" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dwa miesiące temu miałem uraz głowy, lekarz stwierdził że to
wstrząśnienie mózgu, po ok tygodniu wszystkie objawy minęły, w tym
bóle głowy i nudności.

Teraz po ok 2 miesiącach od tego wydarzenia, powróciły zwroty głowy i
nudności, muszę przyznać że ostatnio bardzo dużo siedzę w domu przed
komputerem (taka praca) i praktycznie w ogóle nie wychodzę z domu, czy
może to być przyczyną moich objawów, po tym wcześniejszym urazie?

2. Data: 2007-02-26 09:59:50

Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

s.com...
[...]

Może być to powodem, ale lepiej zwrócić się do lekarza gdyż może się okazać
że pojawiły się zmiany w mózgu np. krwiaki.

3. Data: 2007-02-26 17:08:55

Od: "k...@g...com" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 10:59, "agnesdz" <a...@B...pl> wrote:
> Użytkownik <k...@g...com> napisał w
wiadomościnews:1172411449.902727.155820@h3g2000cwc.g
ooglegroups.com...
> [...]
>
> Może być to powodem, ale lepiej zwrócić się do lekarza gdyż może się okazać
> że pojawiły się zmiany w mózgu np. krwiaki.

Nawet po takim czasie od urazu jest to możliwe?

4. Data: 2007-02-26 17:18:33

Od: "k...@g...com" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Może być to powodem, ale lepiej zwrócić się do lekarza gdyż może się okazać
> że pojawiły się zmiany w mózgu np. krwiaki.

A może to zwyczajna migrena?

5. Data: 2007-02-28 16:05:24

Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
On 26 Lut, 10:59, "agnesdz" <a...@B...pl> wrote:

>Nawet po takim czasie od urazu jest to możliwe?

Będąc w szpitalu leżałam na jednej sali z Panią której wykryto krwiaki po3
miesiącach od wypadku.
W kodeksie karnym urazy ujawnione do półroku od momentu wypadku uznaje się
za efekt tego wydarzenia i podlegają karze i odszkodowaniu.

Wymaz z gardła- prosba o przetłumaczenie z łac.
dziwna przypadłość zmęczeniowa
Problem
wrastający paznokieć...
ACC albo Fluimucil przed snem