O KURCZAKU

11. Data: 2009-11-21 11:53:53

Temat: Re: O KURCZAKU
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eeee, getta? Dla niezaszczepionych?
Przecież ogólna procedura jest taka, że szczepi się jakieś 20% populacji, a
inni mają nabyć odporności przez kontakty z tymi 20%.
80% populacji nie wsadzą do getta, bo te 20% zapłakałoby się, gdyby miało na
te 80% tyrać (ale byłaby impreza, matko....).
Skąd nasz rząd miałby wziąć kasę na 35mln szczepionek? Na szczęście jest
kryzys :-)
MK

Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
m.googlegroups.com...
On 21 Lis, 09:33, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> że

> Jestem doinformowany. Jak dawniej tak i teraz wystarczy papiórek od
> wracza.

Oooo to mnie ciekawi papierek, że co jeśli możesz i mnie wtajemniczyć,
bo po
luknięciu na pewna stronę zaczynam się bać tych gett dla nie
zaszczepionych.
Może jakiś link,albocoś. :(
____
Iza

12. Data: 2009-11-21 12:01:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 12:53:53 +0100, Vilar napisał(a):

> [...]
> te 80% tyrać (ale byłaby impreza, matko....).
> Skąd nasz rząd miałby wziąć kasę na 35mln szczepionek?

I na centra szczepień...

> Na szczęście jest
> kryzys :-)

Gdzie?
;-)

--

Ikselka.

13. Data: 2009-11-21 12:07:39

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tam gdzie grypa. W mediach!
MK

14. Data: 2009-11-21 12:46:55

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]
.googlegroups.com...

m.googlegroups.com...

> Albo wyjechać i przystąpić do tych tam w Ameryce, Amiszy ;-)
> --
>
> Ikselka.

Jesteś jehowitką?

15. Data: 2009-11-21 12:48:06

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> I na centra szczepień...

> Gdzie?
> ;-)
>

> --
>
> Ikselka.

U tuskoidów - w "małżeństwach".

16. Data: 2009-11-21 13:02:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 13:46:55 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

m.googlegroups.com...
> też

> wtajemniczyć,

> Jesteś jehowitką?

Dlatego, usłużnie podpowiadam tym, którym i tak wszystko jedno, gdzie i jak
chrzczą, aby wstąpili?
:->
--

Ikselka.

17. Data: 2009-11-21 13:03:17

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 12:21, XL <i...@g...pl> wrote:

b.googlegroups.com...

yqm.googlegroups.com...

> Atam, wystarczy być Świadkiem Jehowy :-)
> [...]

A co oni mają do tego...bo nie kapuje zależności ? :/
___
Iza

18. Data: 2009-11-21 13:05:36

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 12:53, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> [...]
> bo po
> luknięciu na pewna stronę zaczynam się bać tych gett dla nie

Cipowiem Moja Droga ,ze zaczynam nie wiedzieć w tym nic śmiesznego,
zwłaszcza po
przeczytaniu tej strony :/
____
Iza

19. Data: 2009-11-21 13:09:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 05:03:17 -0800 (PST), Iza napisał(a):

yqb.googlegroups.com...

00yqm.googlegroups.com...

> A co oni mają do tego...bo nie kapuje zależności ? :/
> ___
> Iza

Nie wolno im przyjmować szczepień oraz transfuzji krwi itp. Z czym to jest
dokładnie zwiazane w założeniach ich wiary, nie bardzo się orientuję, ale
kiedyś moja koleżanka z pracy, kiedy jescze pracowałam w szkole na wsi,
odmówiła szczepienia dziecka i na kolejne wezwania się nie zgłaszała, a
kiedy do niej przyjechali, powiedziała, ze jest wyznawczynią S.J. i miała
spokój, bez sankcji. Ale afera była na całą gminę. Inna sprawa, że także
korzystała z jakichś darów i pomocy rzeczowej od nich - a znam ją na tyle,
ze dwiem, iż daleko jej do jakiejkolwie!!! wiary, więc nie o to tutaj
chodziło, lecz o zaradnośc w ciężkich czasach stanu wojennego...
--

Ikselka.

20. Data: 2009-11-21 13:16:06

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 14:09, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> ze dwiem, iż daleko jej do jakiejkolwie!!! wiary, więc nie o to tutaj
> chodziło, lecz o zaradnośc w ciężkich czasach stanu wojennego...

Może, tylko że tam piszą, że nikt nikogo nie będzie sie pytał czy
chce, a jak
delikwent sie będzie pultał to zostanie odtransportowany do getta dla
nie zaszczepionych i inne taki mrożące krew w żyłach newsy :/
____
Iza

Rok w ogrodzie
WAZNE