O Polsce się będą uczyć

1. Data: 2016-09-15 03:19:13

Temat: O Polsce się będą uczyć
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W nowym podręczniku dla holenderskich maturzystów pojawiła się informacja o sporze,
który rząd Beaty Szydło i Komisja Europejska toczą o ustawę medialną. Ćwiczenie ma
uświadomić uczniom, jak ważna jest wolność mediów i demokracja.
Holenderska młodzież na tym (złym) przykładzie Polski uczy się , jak ważna jest
wolność mediów i demokracja.

Bartosz Łusiak, który uczy młodych Holendrów wiedzy o społeczeństwie i historii,
będzie przerabiał z nimi ten temat dopiero za kilka tygodni. Ale już dziś zastanawia
się, jak im się z tego wytłumaczy. - Kłopotliwa sytuacja - przyznaje. Przez lata
starał się odkręcać stereotyp, zgodnie z którym Polska to kraj handlarzy samochodów i
złodziejaszków. Teraz będzie musiał przekonać uczniów, że Polacy wcale nie mają w
nosie europejskich wartości ani praworządności.
- To, co w ostatnich miesiącach wydarzyło się w Polsce, traktuję jako przestrogę -
mówi. - W Holandii za kilka miesięcy wybory. Sondaże pokazują, że największe szanse
na zwycięstwo ma, popularna wśród młodych, populistyczna partia Wildersa. Spróbuję
uświadomić nastolatkom, że wolność i demokracja nie zostały nikomu dane raz na zawsze
- mówi.

Od Polski lepiej z daleka
- Niechlubna wzmianka o Polsce w holenderskim zeszycie ćwiczeń to kolejny dowód na
to, że radykalnie szybko zmienia się sposób, w jaki postrzega nas zachodnia Europa -
mówi Małgorzata Bos-Karczewska, która stara się rozjaśniać Holendrom sytuację, w
jakiej znalazła się Polska. -Holenderscy inwestorzy tracą zainteresowanie Polską, bo
w Holandii demokracja i praworządność to sprawy fundamentalne. Od inwestowania
odstraszają ich też informacje o repolonizacji banków i przemysłu. Przedstawiciele
holenderskiego biznesu wychodzą z założenia, że lepiej trzymać się od Polski z
daleka.

http://m.newsweek.pl/swiat/polska-w-holenderskich-po
drecznikach-maturzysci-w-holandii-ucza-sie-o-polsce,
artykuly,397021,1.html

2. Data: 2016-09-15 06:59:37

Temat: Re: O Polsce się będą uczyć
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:
> [...]
> daleka.
>
> http://m.newsweek.pl/swiat/polska-w-holenderskich-po
drecznikach-maturzysci-w-holandii-ucza-sie-o-polsce,

Demokracja i (nie)praworządność elit to opium dla mas, nowa religia
ostatnich 2 wieków.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

3. Data: 2016-09-15 08:20:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 15 września 2016 06:59:40 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:

drecznikach-maturzysci-w-holandii-ucza-sie-o-polsce,
artykuly,397021,1.html

> Demokracja i (nie)praworządność elit to opium dla mas, nowa religia
> ostatnich 2 wieków.

Ostatnie dwa wieki dały Tobie żarówkę, żeby oczy w godzinach późnych oświetlać
i żebyś mógł gazety czytać, telefon, żeby gęba miała do kogo gadać tą gadką,
którą z tych gazet wyczytałeś kiedy siedzisz sam w swoim kurniku, lodówkę, żeby
zapasy żarcia dające siłę do gadania tych frazesów tej gębie nie pogniły,
wasserklozet żeby dupa miała gdzie tym żarciem srać bez wystawiania jej zimą
na mróz a w końcu ciepłą wodę w kranie, żebyś mógł sobie tę dupę umyć wygodnie
po w/w defekacji. Tak więc nie narzekaj, bo dwa wieki temu byś miał tylko dwa
wyjścia - robić szablą albo zapierniczać pługiem na tych, co robią szablą,
w obu wypadkach w warunkach ciężkich, niezdrowych i bynajmniej nie komfortowych.
Kiedy to nawet w Wersalu chodzono srać na korytarz pod parapet.

4. Data: 2016-09-15 09:00:19

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> w obu wypadkach w warunkach ciężkich, niezdrowych i bynajmniej nie komfortowych.
> Kiedy to nawet w Wersalu chodzono srać na korytarz pod parapet.

To o czym piszesz Jakubie nie ma nic wspólnego z demokracją lecz z
dążeniem ludzi do ułatwienia sobie życia i jeszcze zrobienia na tych
ułatwieniach interesu. Bo dobry interes to wyższa pozycja materialna i
społeczna a co za tym idzie i łatwiejszy dostęp do atrakcyjnych kobiet,
które cenią sobie materialne bezpieczeństwo i dobrobyt. Budują one to
własne poczucie bezpieczeństwa nie na wewnętrznym poczuciu własnej
wartości lecz na przekonaniu, że za pomocą seksu i manipulowania nim
mogą sobie podporządkować każdego zaradnego faceta. To na jego barkach
budują swój bezpieczny świat, ale nie przyznają się do tego lecz
twierdzą, że osiągnęły to samodzielnie. Aby mogły w ten sposób
funkcjonować ćwiczone są przez swoje matki od samego dzieciństwa.

5. Data: 2016-09-15 14:48:49

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
Lord Gender pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Demokracja i (nie)praworządność elit to opium dla mas, nowa religia
ostatnich 2 wieków.

Ale nikt nie obciąga dykatorom jak to teraz niewolniczy plebs czyni w polsce, zbyt
niedojrzały by żyć w wolności. No buractwo jak ktoś na kolanach chodzi to inne narody
się ostrzegają przed takim definitywnym upadkiem, no co wy chamusie europa dawno
wyszła z czworaków a wady nie są cnotami.

6. Data: 2016-09-15 15:31:38

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:

> [...]
> na kolanach chodzi to inne narody się ostrzegają przed takim
> definitywnym upadkiem, no co wy chamusie europa dawno wyszła z

Europa wyszła z czworaków, wpadła w szambo i trwa w tej niewoli nie
widząc drogi wyjścia. Polskie buractwo i Europa wschodnia mają szansę na
szybsze wyzwolenie gdyż nie wpadły w tak głębokie szambo w jakie wpadła
Europa zach.

7. Data: 2016-09-15 17:02:44

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
Lord Gender pisze:

> [...]

widząc drogi wyjścia. Polskie buractwo i Europa wschodnia mają szansę na
szybsze wyzwolenie gdyż nie wpadły w tak głębokie szambo w jakie wpadła

Nikt ciebie tu nie trzyma Korea Pónocna już ma gotowy system za którym pisowcy tak
skomlą i budują, tu zastaną zajebani, więc muszisz do Koreii wyjechać tam jeszcze
trwa wasz idealny ustrój.

8. Data: 2016-09-15 17:26:46

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:
> LeoTar

> Nikt ciebie tu nie trzyma Korea Północna już ma gotowy system za
> którym pisowcy tak skomlą i budują, tu zastaną zajebani, więc musisz
> do Korei wyjechać tam jeszcze trwa wasz idealny ustrój.

Po pierwsze to nic nie muszę; a już na pewno nie Ty będziesz mi wybierał
kraj, w którym będę mieszkał. A po drugie to nie możesz wiedzieć jaki
system chce PiS zaserwować Polsce. Bo na podstawie tego co się da
zaobserwować można tylko wywnioskować tyle, że na pewno nie będzie to
komuna północno-koreańska; ale nie będzie to tez na pewno
zachodnio-europejska rozpierducha.

9. Data: 2016-09-15 17:49:46

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

To powtót komuny buraczany idioto, zero wolności całkowita dyktatura partii, każda
ustawa dokładnie i każde zachowanie to pokazuje, a w wolnych krajach Unii nie ma
miejsca na dyktaturę i obiągaczy partyjnych na stanowiskach, co łamią prawo.

10. Data: 2016-09-15 17:53:08

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-15 o 17:26, LeoTar pisze:

> Po pierwsze to nic nie muszę; a już na pewno nie Ty będziesz mi wybierał
> kraj, w którym będę mieszkał.

Ale PiSlamiści zdecydują za ciebie.
Wykopią fosę, ogrodzą drutem kolczastym i zrobią raj wolny od
zachodznio-europejskiej rozpierduchy.

> A po drugie to nie możesz wiedzieć jaki
> system chce PiS zaserwować Polsce.

LOL :) Tylko PiSlamista mógł coś takiego napisać :))

> Bo na podstawie tego co się da
> zaobserwować można tylko wywnioskować tyle, że na pewno nie będzie to
> komuna północno-koreańska;

No pewnie. Ale będzie zamordyzm północno-koreański polany katotalibskim
sosem.

> ale nie będzie to tez na pewno
> zachodnio-europejska rozpierducha.

Zatęsknisz jeszcze :) Myślisz, że reżim watykański będzie tak
pobłażliwie patrzał na twoje pedofilsko-kazirodcze zboczenie?
Z drugiej strony... na swoich patrzą pobłażliwie, zapisz się póki
jeszcze masz możliwość.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Geniusz (S)Twórcy.
Prostytucja jako efekt braku inicjacji w rodzinie.
Przeczytane w sieci
Zakrzyczeć historię
Zakrzyczeć historię