O czym mówiłam...

11. Data: 2019-05-22 00:12:22

Temat: Re: O czym mówiłam...
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-21 12:08, Silvio Balconetti wrote:

> A w czesci artystycznej
> https://noizz.pl/spoleczenstwo/dlaczego-nie-warto-he
jtowac-takich-inicjatyw-jak-the-real-catwalk/p5yvvr0

aleś, q..wa, kontekst znalazł.

12. Data: 2019-05-22 01:10:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> No to moje gratulacje.

Dzięki.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2019-05-22 01:15:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Brawo!

Dzięki.

> W jednym sie z Tobą nie zgadzam: "Bycie Polakiem _NIE_ przestało dawac
> poczucie dumy i wyjatkowosci."

Oczywiście!
To był z mojej strony oczywisty skrót myślowy - należałoby go rozwinąć jako
,,środowiska antynarodowe za swoj cel mają wpojenie młodemu pokoleniu
kompleksu polskości i w dużym stopniu to osiągają". Ten skrót został
należycie zrozumiany - słuchaczki prezentowały odpowiednie ku temu poglądy
:-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2019-05-22 02:25:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-22 01:15, XL wrote:

> [...]
> kompleksu polskości i w dużym stopniu to osiągają". Ten skrót został
> należycie zrozumiany - słuchaczki prezentowały odpowiednie ku temu poglądy

Tu pan Krzysztof nawiązuje do 'szeroko pojętej europejskości'.
https://youtu.be/rjsiMN7lhuo?t=3968

15. Data: 2019-05-22 09:52:20

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 22.05.19 um 00:12 schrieb Ilona:

jtowac-takich-inicjatyw-jak-the-real-catwalk/p5yvvr0

> aleś, q..wa, kontekst znalazł.

Tez kobiety i Polki.

--
saluto
Silvio Balconetti

16. Data: 2019-05-23 03:44:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message
> W jednym sie z Tobą nie zgadzam: "Bycie Polakiem _NIE_ przestało dawac
> poczucie dumy i wyjatkowosci."

A w czymże to czujesz się wyjątkowa? Z czego dumna?

17. Data: 2019-05-23 03:58:36

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-23 03:44, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message
>
> A w czymże to czujesz się wyjątkowa? Z czego dumna?

Zadajesz takie pytanie, jak byś zupełnie nie odczuwał wspólnoty narodowej.

//tu przykład: https://youtu.be/hoUetu2sdkc?t=1520

18. Data: 2019-05-23 09:44:57

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:

> Brawo!
>
> W jednym sie z Tobą nie zgadzam: "Bycie Polakiem _NIE_ przestało dawac
> poczucie dumy i wyjatkowosci."

Przede wszystkim trzeba być Człowiekiem.

Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk

19. Data: 2019-05-23 22:40:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Zadajesz takie pytanie, jak byś zupełnie nie odczuwał wspólnoty narodowej.
>
> //tu przykład: https://youtu.be/hoUetu2sdkc?t=1520

No nie odczuwa przecież. Siedzi za oceanem i ma w d. Takich polaków
(pisownia umyślna) jest cała rzesza.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2019-05-24 20:30:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/05/2019 o 02:58, Ilona pisze:

> Zadajesz takie pytanie, jak byś zupełnie nie odczuwał wspólnoty narodowej.

zaslaniasz sie dupa, pytanie bylo kurewsko proste
--
gazebo

Buzzing for World Bee Day
Tematy zastępcze