O czym teraz myśli i co robi Philip Zimbardo

11. Data: 2009-05-12 11:36:24

Temat: Re: O czym teraz myśli i co robi Philip Zimbardo
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie daj mi Boze, - bron Boze - skosztowac, tak zwanej zyciowej madrosci

> hehe, kolejna rada :)

Pobozne zyczenie :-))).

Usmiech Duchu, M.

12. Data: 2009-05-12 11:54:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://news-service.stanford.edu/news/2007/february2
8/gifs/zimbardo.jpg

--
CB

Użytkownik "Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> http://wyborcza.pl/1,88975,6592038,Polacy__zostawcie
_juz_przeszlosc.html?as=1&ias=4&startsz=x

13. Data: 2009-05-12 12:40:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> [...]
>
> Ciekawe jest powiązanie geograficzne.
>
> Narody północy żyją z reguły "w przyszłości":
> Tzn. nieustannie dokształacają się i pracują, żeby osiągnąć jakieś tam
> (iluzoryczne?) status quo w przyszłości i wtedy sobie pożyć.
>
> Narody południa (np. południe Włoch) żyją tu i teraz.
> Czyli zyją, bawią się i nie myślą o tym co będzie potem.
>
> Efekt jest taki, że Ci myślący wyłącznie "o przyszłości" są
> zabezpieczeni, bogatsi i niezby zdowoleni z życia, natomiast Ci z
> południa, zyjący "tu i teraz" biedni i szczęśliwi.
> (bo jak wiadomo wszystko ma swoje wady i zalety).

Znaczy Czechy?

Qra

14. Data: 2009-05-12 13:04:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Saulo napisał(a):
> http://wyborcza.pl/1,88975,6592038,Polacy__zostawcie
_juz_przeszlosc.html?as=1&ias=4&startsz=x

> Nie g��wnie o tym, o czym m�wi link :)
>
> Saulo

Coraz bardziej zaczynam szanować tego faceta,nawet jak jest
psychologiem;-)
Witold Gombrowicz=o Polakach=czas=;cytat;
-------------------
''Nie to wszakże było najgorsze i najdotkliwsze,najbardziej
upokarzające i bolesne.Najstraszniejsze było ,iż poświęcono
życie,współczesny rozum na rzecz nieboszczyków.
Gdyż tę akademię można było określić jako wzajemne otępianie się
Polaków w imię Mickiewicza...i żaden z obecnych nie był tak
niemądry,jak to zgromadzenie,które stanowili i które ziało
kiepskim,prowincjonalnym,fałszywym,frazesem.''
-kompleks polski-chwalenie się bogatą ciotką[przeszłość],demaskuje
prymitywizm chwalącego[teraźniejszość jestem nikim].
I polacy tak się zarażają tym kompleksem nawzajem-a rzeczywistość
coraz bardziej nierzeczywista.

15. Data: 2009-05-12 13:14:13

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy Czechy?

Kura jak zwykle trafiła w dziesiatkę, czyli w złote ziarno :-P. M.

16. Data: 2009-05-12 14:40:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Saulo napisał(a):
> http://wyborcza.pl/1,88975,6592038,Polacy__zostawcie
_juz_przeszlosc.html?as=1&ias=4&startsz=x

> Nie g��wnie o tym, o czym m�wi link :)
>
> Saulo

Są osoby ograniczone do jednej tylko perspektywy. Niektórzy żyją
przeszłością, rozpamiętując wciąż "za moich czasów". Czas zatrzymuje
się dla nich na jakimś przeżyciu z przeszłości. Mogą to być
traumatyczne doświadczenia w rodzinie, choroba, wojna, ale też
zdarzenia pozytywne, np. wygrana na loterii. Powracające wspomnienia i
emocje z nimi związane nie pozwalają zająć się tym, co będą robić w
przyszłości.
Inni są skoncentrowani niemal wyłącznie na przyszłości i w niej lokują
swoje marzenia. Może być to pożądana linia ciała, kupno samochodu,
dokonanie zemsty. Dziewczyny głodzą się, wpadając w anoreksję.

http://www.charaktery.eu/artykuly/Po-co-zyje/491/Co-
bedzie-byc-moze/

17. Data: 2009-05-12 14:56:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
> [...]
> swoje marzenia. Może być to pożądana linia ciała, kupno samochodu,
> dokonanie zemsty. Dziewczyny głodzą się, wpadając w anoreksję.

Stres niedoczasu
---------
W drodze do domu skup się na tym, co wydarzyło się w ciągu dnia.
Jesteśmy w niedoczasie.
---------
http://www.psychologia.edu.pl/index.php?dz=czytelnia
&op=opis&id=2141

18. Data: 2009-05-12 19:28:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał:

> Kura jak zwykle trafiła w dziesiatkę, czyli w złote ziarno :-P.

Hyh, jak wstrętni promiskuistyczni ateiści są złotym środkiem, to ja
nie mam nic przeciwko :D

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2009-05-12 20:51:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW Zimbardo o uwodzeniu przez zło (dla potomności):
http://wiadomosci.onet.pl/1505242,242,1,0,1,kioskart
.html?drukuj=1

--
CB

"cbnet" <c...@n...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gubo1u$21pg$1@news2.ipartners.pl:

20. Data: 2009-05-12 22:46:24

Temat: Re: O czym teraz my?li i co robi Philip Zimbardo
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> BTW Zimbardo o uwodzeniu przez z�o (dla potomno�ci):
> http://wiadomosci.onet.pl/1505242,242,1,0,1,kioskart
.html?drukuj=1

> --
> CB
>

> "cbnet" <c...@n...pl> napisaďż˝(-a)
> w wiadomo�ci news:gubo1u$21pg$1@news2.ipartners.pl:

8/gifs/zimbardo.jpg
A czytałeś komentarze?

Takie typowo polske,przytrzeć ryjek bo się wywyższa,ooooooooo w polscu
urodzony dzieki polakom,by został ,hm-śmieciarzem?
A co z tymi co się tu urodzili?
Czy część komenarzy ,to zło=dobrych,tych wporządku ludzi?

O populacji ludzkiej i nie tylko
Joannie Szczepkowskiej
MYDLO
Związkowe święte krowy na celowniku