OSTRZEGAM !!! przed wroclawska firma AB

1. Data: 2001-02-19 15:19:07

Temat: OSTRZEGAM !!! przed wroclawska firma AB
Od: "sofu" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcac przyczynic sie do oczyszczenia Internetu z nieuczciwych, lekcewazacych
swoich klientow i narazajacych ich na straty firm sprzedajacych rozne towary
w Internecie - OSTRZEGAM !!!!

Ostrzegam wszystkich przed korzystaniem ze sklepu internetowego wroclawskiej
firmy AB i przed zamawianiem tam filtrow monitorowych Polaroida.
Firma AB potraktowala moje zamowienie w sposob nieuczciwy i lekcewazacy.
Przyslala towar niekompletny niezgodny z wlasnymi pisemnymi i slownymi
deklaracjami. Brakujacy element filtru jaki zgodnie z zamieszczona na
stronie internetowej tej firmy i potwierdzonej w rozmowie telefonicznej
informacja, powinien sie znajdowac w przyslanym opakowaniu, kazano
oddzielnie zamawiac i placic.
Fima AB wykazuje przy tym wyjatkowa arogancje i brak poszanowania
elementarnych zasad handlu.
Jednostronnie tez zerwala zawarta umowe zamowienia.
Mam nadzieje, ze firmy w rodzaju wroclawskiej AB znikna z naszego rynku nie
tylko Internetowego!

--
Janusz s...@k...net.pl