[OT] APEL! Przepełnione skrzynki.

1. Data: 2005-04-01 08:51:58

Temat: [OT] APEL! Przepełnione skrzynki.
Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie zdażyło że ostatnio wysyłałam dziwczynom duże wiadomości (ok 14 mb)
i w kilku przypadkach wiadomości do mnie wróciły z adnotacją, że skrzynki sa
przepełnione.Przez to zrobiło mi się straszne zamieszanie:(
Wieć dziewczynki kochane, tą piękną porą gdy czas na wiosenne porządki
zróbcie małe sprzątanko w swoich skrzynkach :)
Może sie też zdażyc że niektóre z Was mają malutkie (np.12 mb) skrzynki
promocyjne na małych serwerach, zakładane sporo czasu temu, warto nad tym
popracowac i zmienić na większe.
Jeśli nogę coś podpowiedzieć, to ja mam skrzynkę(darmową) na Wirtualnej
Polsce. która ma pojemność 256mb (to nie jest reklama, skrzynki na interii
czy onecie też są duże).
Proponuje wziąć "miotełki do rączek" i wymieść zbędne śmieci ;). Wtedy
szybciej otrzymacie wzory, o które prosicie, a ci którzy je wysyłają będą
mieli mniej pracy.
Pozdrawiam Moolinea

2. Data: 2005-04-01 09:24:01

Temat: Re: [OT] APEL! Przepełnione skrzynki.
Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skrzynki na Interii i na Go2 mają po 1GB...............to wystarczy na
ho ho ho..:)))

Pozdrawiam z Krakowa

Re: [OT] Do Krysi od Dodo
kram z robotkami 4/2005