Strona główna Grupy pl.sci.psychologia [OT] Do PowerBox'a - możesz zmienić/ustawić czytnik news? Odp:Odp:Odp:Odp... [OT] Do PowerBox'a - możesz zmienić/ustawić czytnik news? Odp:Odp:Odp:Odp...

[OT] Do PowerBox'a - możesz zmienić/ustawić czytnik news? Odp:Odp:Odp:Odp...

następny post »
From: jhao <lekko@***gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: [OT] Do PowerBox'a - możesz zmienić/ustawić czytnik news?
Odp:Odp:Odp:Odp...
Date: Thu, 15 Dec 2005 15:47:42 +0100

witaj,

temat rzucam na grupe bo nie jestem pewien czy to wina ustawień twojego
czytnika news czy może mój 4tude Dialog nie radzi sobie.

Chodzi o twoje odpowiedzi na posty. Strasznie mi zaśmieca tymi Odp: zamiast
grzecznie i czytelnie wyświetlać odpowiedzi pod postem. Dochodzi do tego że
mam 30 nowych linije w stylu Odp:Odp:Odp:Odp:Odp:Odp:....(PowerBox)
Wybacz,ale cięzko tak śledzić główny wątek.

Nie możesz zmienić ustawień? A najlepiej zainstaluj sobie 4tude Dialog ;-)
Ładny, prosty, darmowy.

pozdr
jhao