[OT] Handel iglakami i tego typu artykułami... jaki to biznes ?

1. Data: 2005-11-19 08:13:42

Temat: [OT] Handel iglakami i tego typu artykułami... jaki to biznes ?
Od: "Nuworysz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś praktycznie w tym siedział albo słyszał o marżach w tym typowo
sezonowym biznesie ?

Założenie takie:

- atrakcyjny punkt, działka (niezbyt wielka) przy uczęszczanej trasie na
obrzeżu miasta 40tyś.
- chodzi raczej o handel drzewkami i podobnymi artykułami, jęśli chodzi o
hodowlę to nie będzie miejsca na działce, więc odpada
- konkurencja istnieje jak wszędzie (oczywiście nie po drugiej stronie
ulicy)

Jakie są szanse na przyzwoite dochody ?
Ewentualne inne propozycje ?

pozdrawiam
N.

2. Data: 2005-11-19 12:05:35

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nuworysz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś praktycznie w tym siedział albo słyszał o marżach w tym typowo
> sezonowym biznesie ?
>

> Jakie są szanse na przyzwoite dochody ?
> Ewentualne inne propozycje ?

Obawiam się, że tutaj sensownej porady nie uzyskasz, na grupę pisują
pasjonaci i miłośnicy roślin a nie biznesmeni.
Mam wrażenie, że wielkiej kasy z takim podjeściem na tym nie zarobisz,
wypadałoby samemu zrobić wywiad u konkurencji, a nie iść na łatwiznę i
podpytywać innych. Btw znasz się na iglaczkach, bo jeśli nie, wypadałoby
zatrudnić fachowy presonel, szkółki gdzie sprzedawdcy nic mi nie mogą
powiedzieć omijam szerokim łukiem.

Pozdrawiam
Kaśka

ocieplanie róż liśćmi