[OT] Kraków - deska do prasowania

1. Data: 2004-11-19 10:53:28

Temat: [OT] Kraków - deska do prasowania
Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krakowianki!

Potrzebuje Waszej pomocy nt. deski do prasowania - gdzie kupic cos
porzadnego w niewygorowanej cenie?

Powiedzmy, ze nie chodzi o deske z marketu za 70 zl, bo to pewnie nic
trwalego, ani nie o kosmiczna deske za ponad 200 zl (np. w Euro AGD w
Carefour tylko takie widzialam - z 6 modeli stoi, tylko w takiej cenie).

Czy sa jakies modele posrednie? Gdzie? Bede wdzieczna za pomoc :-)

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2004-11-19 11:03:44

Temat: Re: [OT] Kraków - deska do prasowania
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta Potocka-Gąsiorska" <a...@f...interia.pl>
napisał w wiadomości news:419DD0A8.31DC08CC@firma.interia.pl...
> [...]
> Carefour tylko takie widzialam - z 6 modeli stoi, tylko w takiej cenie).
>
> Czy sa jakies modele posrednie? Gdzie? Bede wdzieczna za pomoc :-)

Arleta, wybierz deskę markową. Widziałam dziś w ofercie reala (na ich
stronie www - oferta zimowa) deskę Viledy za 149 złotych. Możesz kupić w
markecie, byleby była znanej firmy, bo te na pewno są dobre. Ja mam niemiłe
doświadczenia z deską no name z Biedronki. No i męczę się z nią.

Kasia

1. Data: 2004-11-19 11:50:54

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzmy, ze nie chodzi o deske z marketu za 70 zl, bo to pewnie nic
> trwalego,

A ja mam od 5 lat taką deskę z marketu i bardzo dobrze mi się na niej
prasuje. Co jakiś czas zmieniam jej pokrycie. Takie żaroodporne, powlekane
(chyba) teflonem.

--
Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-11-19 14:21:53

Temat: Odp: [OT] Kraków - deska do prasowania
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam od 5 lat taką deskę z marketu i bardzo dobrze mi się na niej
> prasuje. Co jakiś czas zmieniam jej pokrycie. Takie żaroodporne, powlekane
> (chyba) teflonem.
Też mam zwykłą już nie pamiętam ile lat, raz zmieniałam pokrycie i to wcale
niczym nie powleczone. Kosztowała (deska) chyba 35 zł:):):)
Pozdrav.Rene

1. Data: 2004-11-19 16:49:08

Od: "EwaB" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam tez z tym problem,szukająć dobrej i niedrogiej deski. Tym bardziaj że
miałąm juz dobrą, tóra mi sie wysłuzyła dobre kilka. Objechawszy cały Kraków
deskę kupiłam w MEDIA MARK, taką jaką potrzebowałam i niedrogą w stosunku do
innych firmowych. Jest z antenką i spód ma siatkę, wielkośc też idealna, bo za
duża nie mieści mi sie w domu

proste pytania
[xxx] szukam Orchidea, Kalia, Chryzantema DMC
koraliki
do Warszawianek
Pierwszy śnieg??