[OT] Krysia tourne - obejrzałam zdjęcia i...

1. Data: 2002-04-16 08:47:36

Temat: [OT] Krysia tourne - obejrzałam zdjęcia i...
Od: "Cyganka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo Wam zazdroszczę takich spotkań:-) A robótki przepiękne!
Ślimaki Adioli wyglądały bardzo apetycznie, a golonka Krysi ...
imponująco:-)

To kiedy Krysiu Zajedziesz do Gdańska??

Pozdrawiam serdecznie - Cyganka

1. Data: 2002-04-16 11:00:59

Temat: Re: [OT] Krysia tourne - obejrzałam zdjęcia i...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Apr 2002 10:47:36 +0200, "Cyganka" <f...@o...pl>
wrote:

>bardzo Wam zazdroszczę takich spotkań:-) A robótki przepiękne!
>Ślimaki Adioli wyglądały bardzo apetycznie, a golonka Krysi ...
> [...]

no wiec nie wiem, bo jakos inaczej sie urlop kroi...po raz 1. od
11 lat...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

Frytki
Nowy katalog stron WWW o tematyce żywieniowej (ambrozja.pl) - zapraszamy do dodawania adresow!
POMOCY! Proszę o przepis na kiełbasę w słoiki
pizza - jak
sugo di carne