[OT] Moje robotki - chwalipieta w kacie stala ;)

1. Data: 2004-04-07 09:38:00

Temat: [OT] Moje robotki - chwalipieta w kacie stala ;)
Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Nareszcie udalo mi sie dorwac aparat i zrobilam kilka zdjec moich dziel. W
porownaniu z niektorymi z was, to jest to marnota, ale i tak jestem dumna ;)

Jakby ktos chcial zerknac,
to tu: http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=slonk0&R
ubrID=39328

Serdecznie pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-04-07 10:16:46

Temat: Re: [OT] Moje robotki - chwalipieta w kacie stala ;)
Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slonk0 napisał:
> [...]
> porownaniu z niektorymi z was, to jest to marnota, ale i tak jestem dumna ;)

Witam.
ŻADNA marnota!!!
Jeszcze duzo wody w rzece uplynie zanim zrobie cokolwiek szytego. Lala
jak malowana, kołderka bardzo ladna i fajny material ( chodzi mi o
wzorek) okladka na album...tez bym tak chciala. A jak widac malenkie ,
słodkie wzorki krzyzykowe upiekszają.

--
Pozdawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-04-07 10:38:43

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak malowana, kołderka bardzo ladna i fajny material ( chodzi mi o
> wzorek) okladka na album...tez bym tak chciala. A jak widac malenkie ,

Slicznie dziekuje za dobre slowo, bede miala motywacje do dalszego tworzenia
:)

Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-04-07 11:50:53

Od: "Aga_F" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonk0" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam :)
> Nareszcie udalo mi sie dorwac aparat i zrobilam kilka zdjec moich dziel. W
> porownaniu z niektorymi z was, to jest to marnota, ale i tak jestem dumna
;)
Chyba lepiej zajmuj się robótkami, a nie pisaniem, bo pisać o takich
cudeńkach "marnoty" to .... nie powiem co. Super serwetki.
Pozdrawiam.
Aga_F

1. Data: 2004-04-07 12:16:01

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

no, no, a jakie te cuda roznorakie, nad kolderka peklam z zazdrosci
(osobiscie kiedys umarlam nad czyms takim), laleczki slodziudkie, szydelko i
krzyzyki tez ok....
chyba zaczne sie nazywac nieudacznica ostateczna, to chyba nizej w
hierarchii od marnoty.......
:-)

pozdrawiam swiatecznie
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-04-07 14:03:32

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"slonk0" <s...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> porownaniu z niektorymi z was, to jest to marnota, ale i tak jestem dumna

Pieknie!
To pudelko jest materialem obszyte?

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-04-07 16:13:11

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

baaaaaaaaaaaaaaaardzo mi się podobają króliki i laleczka.... chyba sobie
zrobię... (w koncu w każdej z nas tkwi małą dziewczynka, co nie?)
pozdr
annaweronika

1. Data: 2004-04-08 07:05:45

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pieknie!
> To pudelko jest materialem obszyte?
>
> Monika (Hannover)

Pudelko oklejone - bylo robione dla znajomego jako opakowanie na kubeczek.
Uchwyt zrobilam z guzika poscielowego obciagnietego tym materialem.

Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-04-08 16:39:44

Od: a...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Co tu dużo pisać: wszystko śliczne :-)

pozdrowienia
Ania (Poznań)

[xxx[żarcik z kura
[gazetki] ja po prośbie
[szydelko, druty] Wloczka 'tasiemkowa' ?
byłam w "Pasji" [Wa-wa]
[xxxxx] poszukuje kolejnego haftu:)