[OT] Outlook 2000

1. Data: 2001-11-02 11:24:08

Temat: [OT] Outlook 2000
Od: "ŁukAsh" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie, ktore jest bardzo NTG, ale jestescie najbardziej tolerncyjna
newsgrupa jaka subskrybuje, wiec...
Czy ktos z Was uzywa moze Outloka2000 do obslugi grup dyskusyjnych? Od
pewnego czasu chce przejsc na ten program, ale nie potrafie (sic!) znalezc
tam miejsca, gdzie moglbym skonfigurowac serwery grup dyskusyjnych :-( Jesli
ktos wie jak to zrobic, to bardzo prosze o info - moze byc na priva, zeby
nie smiecic na grupie.

Pozdrawiam,
ŁukAsh ( w...@w...pl )

ps Nie zlinczujcie mnie za tego posta, plis!

--
"Anioł nigdy nie upada. Diabeł upada tak nisko, że nigdy się nie podniesie.
Człowiek upada i powstaje."

1. Data: 2001-11-02 15:49:18

Temat: Re: [OT] Outlook 2000
Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ŁukAsh"
<...>
> Czy ktos z Was uzywa moze Outloka2000 do obslugi grup dyskusyjnych?

Nie

> tam miejsca, gdzie moglbym skonfigurowac serwery grup dyskusyjnych :-(

bo nie ma tam takiego. Outlok2ooo nie robi takich rzeczy i juz.

Marsel

1. Data: 2001-11-02 19:14:21

Od: s...@s...prv.pl (Strix) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Nov 2001 12:24:08 +0100, ŁukAsh <w...@w...pl> napisal:
> [...]
> ktos wie jak to zrobic, to bardzo prosze o info - moze byc na priva, zeby

Bo Utlook obsluguje tylko maila :) Do newsow jest Outlook EXPRESS :)
(tak stwierdzil moj sasiad-komputerowiec :)))).

--
Strix (s...@s...prv.pl)
-=[ "Co rano, kiedy sie budzimy, zastajemy nowy swiat.

1. Data: 2001-11-02 19:38:02

Od: Daga Gorczyńska <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strix <s...@s...prv.pl> w artykule
news:slrn9u6hcp.1aa.strix@localhost.localdomain pisze...

> Bo Utlook obsluguje tylko maila :) Do newsow jest Outlook EXPRESS :)
> (tak stwierdzil moj sasiad-komputerowiec :)))).

A co sąsiad powie na zwariowany serwer? Jak już znalazłam jeden
działający, to się okazuje, że dubluje posty moje na grupach. Czasami
nawet 3 razy to samo wysyła. :( Dlaczego? Nie będę dyskretna, to
news.uw.edu.pl taki szkodnik. :/ Jakiś pomysł? Polbox, Vogel, TPSA,
Onet, icm odpadają. Innych grzechów nie pamiętam. :)

Pozdrawiam,
Daga

1. Data: 2001-11-03 11:32:54

Od: s...@s...prv.pl (Strix) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Nov 2001 20:38:02 +0100, Daga Gorczyńska
<d...@a...net.pl> napisal:

> [...]
> news.uw.edu.pl taki szkodnik. :/ Jakiś pomysł? Polbox, Vogel, TPSA,
> Onet, icm odpadają. Innych grzechów nie pamiętam. :)

news.task.gda.pl :)

1. Data: 2001-11-03 12:14:50

Od: "ŁukAsh" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Niestety nie byly pocieszajace :-( Chyba
zostane przy starym OE :-(

Pozdrawiam,
ŁukAsh

1. Data: 2001-11-03 21:39:44

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga Gorczyńska"
> nawet 3 razy to samo wysyła. :( Dlaczego?

To nie jest wina serwera tylko raczej Twojego Outlook Express 5.00.2417.2000
on tak miał.

Zainstaluj sobie nowszego z pakietu IE5.5 (płytka CD-rom miesięcznika ENTER
11/2000) {z tej wersji sama przeglądarka IE chodzi znacznie szybciej niż
5.0} lub poczekaj na najnowszą polską edycję 6.0 (angileska jest już
dostępna).

1. Data: 2001-11-03 21:40:35

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ŁukAsh"
> Chyba zostane przy starym OE :-(

A co masz do zarzucania OE, że chcesz z niego zrezygnować?
Ja tylko dam Ci jedną dobrą radę, bo widzę że jesteś modemowcem:

Doinstaluj sobie do swojego OE program Hamster
http://home.knuut.de/tgl/own/Hamster.22.1.zip

Wtedy zniknie większość Twoich utrapień z OE.
Poczytaj sobie o Hamsterze tutaj:
http://strony2.wp.pl/wp/kostoo/hamster.htm

o Hamsterze jako serwerze pocztowym:
http://fabryka.republika.pl/strefa/Recenzja.asp?id=4
7

o konfiguracji Hamstera:
http://fabryka.republika.pl/strefa/recenzja.asp?id=3
8

o konfiguracji jako serwera news:
http://www.pckurier.pl/praxis/artykuly/wieczorek_mar
cin/konserne/

Ja sam używam Hamstera do swojego OE i od tego czasu jestem zadowolony, bo
czas ściągania newsów niesamowicie się skrócił (oszczędność dla modemowców)
i nie ma mowy o znikaniu w OE jakichkolwiek artykułów.
Nawet jak sobie przypadkiem usuniesz całą grupę z OE to zaraz ją możesz
błyskawicznie pobrać z Hamstera (bo to lokalny serwer news znajdujący się na
Twoim dysku twardym) bez potrzeby łączenia się z netem.
Jeszcze jedną wśród wielu zalet Hamstera jest to, że możesz sobie ustalić
ile ma pobrać postów z nowo subskrybowanej grupy (w przeciwieństwie do OE,
który ma najczęściej manię za pierwszym razem pobrać wszystko co ma na
serwerze) - czyli możesz sobie ustawic, że chcesz tylko 50 najswieższych
postów.
Kolejna zaleta Hamstera to nadawanie postom tzw. message-ID (M-ID), którego
to unikalnego, niepowtarzalnego kodu OE nie potrafi nadawać wysyłanym przez
niego wiadomościom (nadaje je dopiero serwer newsowy przez który wysyłasz)
przez co zdarza się to co u Dagi, która wysyła kilkukrotnie.
Gdy Hamster nada wiadomości M-ID nie istnieje możliwość kilkukrotnego
wysłania, bo gdy serwer zobaczy kolejny raz taki sam kod M-ID automatycznie
odrzuci tę wiadomość (nie ma na serwerze dwóch takich samych M-ID, każdy
post ma swój unikalny i niepowtarzalny).

Najbardziej bezdyskusyjną zaletą Hamstera jest praca wielowątkowa.
W tym samym czasie możesz pobierać kilka grup równocześnie do 4 z każdego
serwera news.
Gdy jeden wątek na chwilę się przytyka, bo łacza zapchane lub chwilowa
niedyspozycyjność serwera zawsze masz kilka równoległych wątków z tego lub
innego serwera news przez co praktycznie masz cały czas wykorzystaną
przepustowość swojego łącza na max.
Jak się zdecydujesz (a naprawdę warto, ja dziś nie wyobrażam sobie czytania
grup bez Hamstera) a będziesz miał jakieś problemy z konfiguracją duetu
Hamster+OE to dawaj na priv.

--
Tnijcie cytaty.

1. Data: 2001-11-03 23:18:10

Od: Daga Gorczyńska <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka <a...@p...onet.pl> w artykule
news:9s1vhu.3vvrs8n.1@and.krakow pisze...

> To nie jest wina serwera tylko raczej Twojego Outlook Express
5.00.2417.2000
> on tak miał.

Już nie muszę, już wywaliłam serwer uw (bo tylko z tym jednym tak
było). Poza tym mam akurat OE 5.00.2314.1300, a nie 5.00.2417.2000.
:))))
A z serwerem UW coś jednak jest nie tak. Wysyłanie jednego posta trwało
ponad minutę, więc limit czasu był przekraczany, dostawałam komunikat,
że serwer nie odpowiedział, a post zostawał w skrzynce nadawczej. :))
Różnie się działo z różnymi serwerami, ale aż tak paskudnie nie bywało.
:)) Wróciłam do Polboxu i na razie jest ok. Odpukać!

> 5.0} lub poczekaj na najnowszą polską edycję 6.0 (angileska jest już
> dostępna).

Chyba poczekam. :)

Pozdrawiam,
Daga

1. Data: 2001-11-04 17:35:04

Od: "ŁukAsh" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka"

> A co masz do zarzucania OE, że chcesz z niego zrezygnować?

hmm... do zarzucenia raczej nic, ale O2K ma kilka najerkow, ktore by mi sie
przydaly...

> Ja tylko dam Ci jedną dobrą radę, bo widzę że jesteś modemowcem:

no niestety, niestety :-(

> Doinstaluj sobie do swojego OE program Hamster

[ciach, ciach, ciach]

dziękuję za adresy :-) Napewno zajrzę jeszcze dziś i przemyślę.

> będziesz miał jakieś problemy z konfiguracją duetu
> Hamster+OE to dawaj na priv.

mam nadzieję, że sobie poradzę, ale kto wie...

udanej końcówki weekendu,
ŁukAsh

> --
> Tnijcie cytaty.