(OT) Pada snieg pada śnieg...

1. Data: 2006-11-02 06:14:44

Temat: (OT) Pada snieg pada śnieg...
Od: "Mampka" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jupi, a u mnie od rana pada drobny snieżek !
Oby go przybyło do świąt :)
Pozdrawiam znad snieżynek i karteczek
Mampka

2. Data: 2006-11-02 06:37:38

Temat: Re: (OT) Pada snieg pada śnieg...
Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mampka napisał(a):
> Jupi, a u mnie od rana pada drobny snieżek !
> Oby go przybyło do świąt :)
> Pozdrawiam znad snieżynek i karteczek
> Mampka

I u mnie pada, ale ja z mniejszą euforią. Czy nie za wcześnie? Mono

3. Data: 2006-11-02 06:56:31

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Mono wrote:

> I u mnie pada, ale ja z mniejszą euforią. Czy nie za wcześnie? Mono

Nie, zdecydowanie nie :) Moja córeczka szaleje ze szczęścia :) A ja siadam
do produkcji śnieżynek szydełkowych :)
--
Pozdrawiam, Truscaveczka

4. Data: 2006-11-02 07:04:35

Od: "Mampka" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, zdecydowanie nie :) Moja córeczka szaleje ze szczęścia :) A ja siadam
> do produkcji śnieżynek szydełkowych :)
> --
> Pozdrawiam, Truscaveczka
U mnie za chwilę zapachnie piernikiem, nim się obejrzymy pierwszej gwiazdki
szukać będziemy. Szydełko + snieg = boski zimowy wieczór :)
Brak mi tylko trzaskającego ognia w kominku, no cóz uroki wielkomiejskiej
dżungli i postkomunistycznych bloków.
Pozdrawiam wszystkich zwłaszcz tych co muszą dziś wyjść z domu :P
Mampka

5. Data: 2006-11-02 07:11:39

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Mampka wrote:
> Pozdrawiam wszystkich zwłaszcz tych co muszą dziś wyjść z domu :P
> Mampka
My dzisiaj wychodzimy na spacer okołoobiadowy :) Zaproszeń babci się nie
odrzuca, zwłaszcza, gdy zawierają słowo "pyzy" :)
--
Pozdrawiam, Truscaveczka

6. Data: 2006-11-02 13:37:28

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...pl napisał(a):
> My dzisiaj wychodzimy na spacer okołoobiadowy :) Zaproszeń babci się nie
> odrzuca, zwłaszcza, gdy zawierają słowo "pyzy" :)
> --
> Pozdrawiam, Truscaveczka
Musiałam wyjść, teraz wróciłam. Mokre buty. Po drodze połamane
drzewa. Nie straciły liści. Ciężki śnieg łamie gałęzie. Mono

7. Data: 2006-11-02 15:02:04

Od: "Mampka" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie nie ma takiej klęski żywiołowej, leciutki snieżek poprostu jak
koronka otulił resztkę traw i gałęzie. Nie ma czap śniegowych, na szczęście.
Truscaveczko jak tam pyzy? U mnie pomidorowo z ryżem :)
pozdrawiam
Mampka

8. Data: 2006-11-02 16:16:33

Od: "Larysa " <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A u mnie na wschodzie nie pada jeszcze... tylko kolejka do zmiany opon (nie
załapałam się...)
znad sweterka zimowego
Larysa z końca świata ....

9. Data: 2006-11-02 16:42:09

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Larysa napisał(a):
> A u mnie na wschodzie nie pada jeszcze... tylko kolejka do zmiany opon (nie
> załapałam się...)
> znad sweterka zimowego
> Larysa z końca świata ....

a u mnie na wschodzie pada.. :-)) Mono

10. Data: 2006-11-02 21:31:10

Od: "Larysa " <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a u mnie na wschodzie pada.. :-)) Mono

W Puszczy Białowieskiej - jeszcze nie :-)
Larysa

Kwiaty szydełkowe
XXX Montecarlo
xxx schemat do tego obrazka