Pyszny sos do salaty

71. Data: 2017-03-18 20:00:49

Temat: Re: Pyszny sos do salaty
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> I nie będzie. Ponieważ właśnie trafiasz tam, gdzie powinieneś trafić.

Jak zawsze kiedy skonczyły się argumenty ad personam a merytorycznej
odpowiedzi nadal brak...

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

72. Data: 2017-03-18 22:00:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2017 o 13:27, XL pisze:

> WIEM, o co pytam

Bo nie umiesz czytać, to i pytasz o to, o co pytasz.

> , pani Szewska Poprawko.
>
> Że też Ci nie wstyd dokopywać

Jak zwykle nie zrozumiałaś.

Ewa

73. Data: 2017-03-18 22:03:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2017 o 13:41, Akarm pisze:

> Tutaj ja się wtrącę.
> Animka ma opinię ugruntowaną na wielu grupach dyskusyjnych

Czyli też tak zrozumiałeś?
Hm, dziwne.

Ewa

74. Data: 2017-03-19 12:54:33

Temat: [OT] Re: Pyszny sos do salaty
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-18 o 13:57, XL pisze:

> Bo jesteś wyjątkowo chamski?

Właściwie w tym momencie powinnaś wylądować w KF.
Ale być może nie jesteś gołosłowna, więc poproszę o przykłady mojego
niegodnego zachowania.

> No. To już wreszcie wiemy, na czym stoimy, chamie :-)

Starasz się dorównać Animce? Ale jeszcze trochę brakuje.

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

75. Data: 2017-03-19 13:04:40

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo jesteś wyjątkowo chamski?

> No. To już wreszcie wiemy, na czym stoimy, chamie :-)

Tak, ten Akarm to dobre źrodlo informacji. Możesz się na nim posiłkować.

--
animka

76. Data: 2017-03-19 13:17:54

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-18 o 13:27, XL pisze:

> [...]
> gorszą czy głupszą od kogokolwiek. Dlatego staję w jej obronie i powtarzam:
> Co masz do Animki i jej "podstaw"? Może (przykładowo) sepsa jej dziecka to
> słaba "podstawa" do wyrobienia sobie prwnych poglądów? To za mało czy
> wystarczająco? Tobie by taka empiria nie wystarczyła, gdyby się to Tobie
> przydarzyło? To postaw się choćby teoretycznie na jej miejscu. Lepiej?
> Chcesz kobiecie coś imputować?
> Wstydu nie macie - Ty i Tobie tutaj podobni. Niewiele wiecie, ale za to
> świetnie idzie wam deptanie tych, co nie potrafią deptać was. Typowe dla

Niepotrzebnie drążysz temat. Po co to?
Moja córka wyszła ze szpitala zdrowa. Miała wtedy 1,5 roczku.
Dobrze się uczyła, latała z koleżankami i kolegami na dyskoteki do
klubów studenckich, skończyła studia magisterskie.

--
animka

77. Data: 2017-03-19 13:23:55

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-18 o 13:41, Akarm pisze:

> [...]
> miejscu dopiero wyjątkowych tępaków.
> Teraz napiszę konkretniej.
> Dość długo ją tolerowałem, ale w pewnym momencie już miałem dość jej

Prostaku napisz o tym jak Ci ludzie z jednej grupy żarcie i kapcie do
szpitala dla wariatów ( na Sobieskiego) parę osób zaniosło bo nie miałes
tutaj nikogo.

Byłeś dawniej w sedesie, czyli K-F-ie, ale wyskoczyłeś.

--
animka

78. Data: 2017-03-20 16:06:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Niepotrzebnie drążysz temat. Po co to?
> Moja córka wyszła ze szpitala zdrowa. Miała wtedy 1,5 roczku.
> Dobrze się uczyła, latała z koleżankami i kolegami na dyskoteki do
> klubów studenckich, skończyła studia magisterskie.

Nie chodzi o Ciebie i Twoją córkę. Chodzi o to, żeby uznysłowić pewnym
osobom, że jedyną "podstawą" ich głupich i lekceważących poglądów o
nieszkodliwości pewnych bakterii jest to, że te bakterie im samym jeszcze
nie dopiekły.
Osoby, które przeżyły choroby lub ciężkie zatrucia np. E.coli, nie mają już
wątpliwości co do jej szkodliwości kiedy się znajdzie poza jelitem grubym -
ich poglądy zmieniły się być może o 180 stopni. I wystarczy, że taki np pan
Jarek też doświadczy tej traumy, bez dyskusji zrozumie wszystko w mig (o
ile przeżyje). Tylko dlaczego dopiero wtedy? - bo durny!

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

Drożdże w płatkach
Re: FREE CLASSIFIEDS
Jaki jest pszelicznik papryki ostrej w proszku na świeżą?
Cytryny na ostro?
wieprzowina z Aldi