Suszarka pokrywek

1. Data: 2017-01-04 00:10:08

Temat: Suszarka pokrywek
Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Szukam suszarki pokrywek. Najbardziej pasowała by mi konstrukcyjnie taka
http://niusy.pl/@konik.bujany.pl/9wv przy czym byłoby dobrze mieć więcej
pięter.

Ktoś wie gdzie można taką nabyć ?

2. Data: 2017-02-12 18:50:04

Temat: Re: Suszarka pokrywek
Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "re"

Szukam suszarki pokrywek. Najbardziej pasowała by mi konstrukcyjnie taka
http://niusy.pl/@konik.bujany.pl/9wv przy czym byłoby dobrze mieć więcej
pięter.

Ktoś wie gdzie można taką nabyć ?
---
A jakie Wy macie suszarki ?

3. Data: 2017-02-12 21:54:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2017 o 18:50, re pisze:

> Użytkownik "re"
>
> Szukam suszarki pokrywek. Najbardziej pasowała by mi konstrukcyjnie taka
> http://niusy.pl/@konik.bujany.pl/9wv przy czym byłoby dobrze mieć więcej
> pięter.

Wygląda jak starego typu antena telewizyjna. ;)

> ---
> A jakie Wy macie suszarki ?

Specjalne do pokrywek? Nie mamy. I jakoś żyjemy.

Ewa

4. Data: 2017-03-08 22:53:40

Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks"

> [...]
> pięter.

Wygląda jak starego typu antena telewizyjna. ;)
Na dach nie będę wynosił pokrywek by wysuszyć

Ja to jednak mam piękne życie

5. Data: 2017-03-08 23:29:28

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze - pisz nad delimiterem, a nie pod.
Po drugie - mam ścierki do naczyń. A także zmywarkę, która suszy naczynia.
Kiedy nie mam czasu wycierać, wstawiam pokrywki pionowo w przegródki na talerze w
suszarce/ociekaczu do naczyń.

6. Data: 2017-03-09 03:25:53

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-08 o 23:29, m...@y...com pisze:
> Po pierwsze - pisz nad delimiterem, a nie pod.

Jesteś idiotą?
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

7. Data: 2017-03-09 11:53:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2017 o 03:25, Akarm pisze:

> Jesteś idiotą?

-tką.

Ewa

8. Data: 2017-03-09 18:36:55

Temat: [OT] Re: Suszarka pokrywek
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-09 o 11:53, FEniks pisze:

> -tką.

Zdalnie nie jestem w stanie rozpoznać płci.
Za to po zachowaniu mogę ocenić intelekt. ;)

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

9. Data: 2017-03-10 00:35:18

Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mscostam

Po pierwsze - pisz nad delimiterem, a nie pod.
--
dowiedz się najpierw co to delimiter np wikipedia

A co mnie to obchodzi ?!

10. Data: 2017-03-11 10:46:01

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Delimiter to (albowiem nie wiesz) są te dwie kreseczki, które oddzielają wiadomość od
sygnaturki. Google (z tego teraz piszę) oraz niektóre inne czytniki nawet twoje trzy
pieprzone kreski (bo już mu pierwsze dwie do tego wystarczą) uznaje za delimiter i
dlatego, tępaku, kiedy ma ustawione wycinanie sygnaturek, twoje wypociny pod kreskami
dwiema czy trzema traktuje jako sygnaturkę i je automatycznie wycina. Dlatego nie
sposób cytować twoich pierdół w swojej odpowiedzi, bo się nie wyświetlają, durniu.
O właśnie jak teraz.

Wytłumacz to także usłużnej idiotce, która ci "-tka". Może się skutecznie za-tka.

jakie bezpieczne środki do zmywarki?
chleba naszego powszedniego
Karp
Peklowana Golonka