[OT] Re: emocje a myslenie

1. Data: 2000-01-08 13:21:01

Temat: [OT] Re: emocje a myslenie
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...mps.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Jan 2000, Bartek Nagorny wrote:

> Alez Spider - znow sie powtorze, sorry - nie zdarzylo Ci sie np.
> siedziec w pociagu, ogladac przesuwajacy sie krajobraz /nota bene kto
> udowodni, ze to ja jade a nie "swiat" sie przesuwa ? ;) /

kazdy srednio rozgarniey fizyk. przyspieszenie jest zlamaniem symetrii
wystepujacej w ukladach inercjalnych - kiedy pociag gwaltownie hamuje,
albo wchodzi w zakret ze spora predkoscia toba "rzuca", ale jesli
spojrzysz w tym czasie przez okno - ludzie outside nie maja problemow
z zachowaniem rownowagi :-) to wskazuje, ze ty sie poruszasz - taki
szkic dowodu, pewnie moznaby to sformalizowac :-)

pozdrawiam, mg

UIN: 5307148
--
Dzisiejszy program sponsoruja literki: *plonk*

1. Data: 2000-01-08 16:48:10

Temat: Re: [OT] Re: emocje a myslenie
Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...mps.com.pl> na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>to wskazuje, ze ty sie poruszasz - taki
>szkic dowodu, pewnie moznaby to sformalizowac :-)

Ech pamietam, pamietam.. skleroza.. o to samo pytalem sie kieeedys,
jeszcze w liceum mojego fizyka wlasnie.
Ale mnie nie przekonal :))
pzdr.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...Najlepszym czworonożnym przyjacielem człowieka jest łóżko.

Re: Troche psychologii (RE: znowu malo psychologii)
RE: znowu malo psychologii
Re: Gniew
Odp: nie?miało?ć, zamykanie się w sobie, apelacja
Re: Pomoc