[szydełko]Rebecca

11. Data: 2006-09-21 09:57:43

Temat: Re: [szydełko]Rebecca
Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapewniam, że nie ja, toteż arcydzieło sprułam. Albo to pierwszy
raz? Nic tak człowieka nie uczy szacunku dla świata jak padanie i
podnoszenie się ( czyt: robienie i prucie ) Pozdrawiam M.

12. Data: 2006-09-21 09:58:59

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

NA PEWNO ... przecież wiem M. :-))))))

13. Data: 2006-09-21 10:22:14

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Pozdrówki,
Aneczka

14. Data: 2006-09-21 11:40:14

Temat: [OT] Re: [szydełko]Rebecca
Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mono" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
NA PEWNO ... przecież wiem M. :-))))))
Mono napisał(a):
> Oj, dziękować bardzo, no cuś napewno wybiorę. Pierwsza fotka fajna
> - ruska czapeczka z bluzeczka :-)) Pozdrawiam - Mono

Sorry, bardzo fascynujący wątek, ale pogubiłam się. Mono, Co na pewno wiesz?
Bo nawet nie wiem komu odpisujesz!
Odpisuj POD postem poprzedniczki, błagam, BŁAGAM!!!

Pozdrawiam
AgaM

15. Data: 2006-09-21 12:03:02

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bo nawet nie wiem komu odpisujesz!
> Odpisuj POD postem poprzedniczki, błagam, BŁAGAM!!!

Hmmm, zawsze piszę od góry, bo na dole pokazuje się "pokaż cytowany
fragment", to cytowanie pomijałam. Wiem, że powinnam zawsze pod
spodem, ale ja z kolei gubię się w tasiemcach. Dostosuję się,
obiecuję poprawę. A NA PEWNO, korekta do mojego poprzedniego pisania,
napisałam z bykiem ( napewno). Pozdrawiam Mono

16. Data: 2006-09-21 16:03:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sep 2006 02:57:43 -0700, "Mono" <m...@w...pl> wrote:

>Zapewniam, że nie ja, toteż arcydzieło sprułam. Albo to pierwszy
>raz? Nic tak człowieka nie uczy szacunku dla świata jak padanie i
>podnoszenie się ( czyt: robienie i prucie ) Pozdrawiam M.

Tu Jedna Taka - siostra ma - i ja jestesmy pruczami na wyscigi
wrecz...w tej chwili chyba ja rekordy bije w pruciu - pol tylu,
10 cm tylu, TRZY CZWARTE tylu...jakbym dobrze od razu zrobila to
chyba bym juz i przod miala skonczony (bo male podprutki to robie
caly czas...), do tego wlasnie mi sie wloczka zamotala na amen i
chyba jednak przyjdzie przyciac...

a co do glow - to sie dziwie, ze uwierzylas w TAKI leb :PPP

pierz i straszny upal
K.T. - starannie opakowana

17. Data: 2006-09-21 18:45:47

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chyba bym juz i przod miala skonczony (bo male podprutki to robie
> caly czas...), do tego wlasnie mi sie wloczka zamotala na amen i

A ja nienawidzę pruć. Jak mam coś pruć to jestem chora ;(
--
Dziunia
d...@p...onet.pl

18. Data: 2006-09-21 19:26:27

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> a co do glow - to sie dziwie, ze uwierzylas w TAKI leb :PPP
>
> pierz i straszny upal
> K.T. - starannie opakowana
A co mam nie uwierzyć? Toż różne przypadki chodzą po świecie.
Taki łeb to wygoda, mózg duży, szarych komórek w nadmiarze. Tylko
wymyslać. :-)) Chociaż nie.. na czapeczkę trzeba sporo nici, no i
robota podwójna. Mono

19. Data: 2006-09-21 21:34:14

Od: "AnaKoli" <a...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson"

> [...]
> chyba bym juz i przod miala skonczony (bo male podprutki to robie
> caly czas...), do tego wlasnie mi sie wloczka zamotala na amen i
000000000000000000000000
nie ma jak prucie, mozna sobie wzorek wycwiczyc na amen ... ;-PPPP

> a co do glow - to sie dziwie, ze uwierzylas w TAKI leb :PPP
--------------
hehe, Twoja wlasna siostra ma obwod glowy 60 cm....
duzy leb to dobry leb ;-P

* * * * *
Ania K :-)

moje fotki:
http://www.anavilma.prv.pl
http://www.anavilma1.prv.pl

20. Data: 2006-09-21 22:38:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Sep 2006 20:45:47 +0200, "Dziunia"
<d...@p...onet.pl> wrote:

>A ja nienawidz? pru?. Jak mam co? pru? to jestem chora ;(

Mozna sie przyzwyczaic, hrehrehrhe

pierz
K.T. - starannie opakowana

haft krzyzykowy