[OT] Strach się bać

1. Data: 2003-05-23 13:36:28

Temat: [OT] Strach się bać
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aż się boję coś napisać, żeby nikt nie pomyślał "spadaj babciu" ;))
Może ktoś mnie pamięta tu jeszcze ;)

Swoją drogą co to się na grupie porobiło - najpierw seryjne produkcje
samotnej istoty, która nie ma z kim pogadać, a teraz rozkwit szalonych
staruszek i problematycznych istot w nieco młodszym wieku.

Najbardziej przykre jest to, że wśród tych postów może się znaleźć
prawdziwie cierpiąca osoba z prawdziwym problemem, dla której grupa (proszę
się nie śmiać, różne sytuacje bywają) będzie ostatnią deską ratunku, a taka
reakcja tylko ją dobije.

To tyle piątkowych przemyśleń. Odpoczywajcie zdrowo.

"Just one year of love
is better a lifetime alone" [Freddie Mercury]

1. Data: 2003-05-23 13:51:33

Temat: Re: [OT] Strach się bać
Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

proczim pana, w takie komputeru <news:bal810$5uc$1@atlantis.news.tpi.pl>
ono <Kinga Macyszyn> napisacz takie o:

> [...]
> (proszę się nie śmiać, różne sytuacje bywają) będzie ostatnią deską
> ratunku, a taka reakcja tylko ją dobije.

ano babciu macyszyn, takie życie jest pogmatwane ;-(
;-)

--
masia i tosia w jednym spały domku
masia w szlafroszku a tosia w podomku

1. Data: 2003-05-23 13:53:15

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga M. napisała w wiadomości news:bal810$5uc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Aż się boję coś napisać, żeby nikt nie pomyślał "spadaj babciu" ;))
> Może ktoś mnie pamięta tu jeszcze ;)

A jakże. :)

> Swoją drogą co to się na grupie porobiło - najpierw seryjne produkcje
> samotnej istoty, która nie ma z kim pogadać, a teraz rozkwit szalonych
> staruszek i problematycznych istot w nieco młodszym wieku.

Wiosna panie sierżancie. ;)

> [...]
(proszę
> się nie śmiać, różne sytuacje bywają) będzie ostatnią deską ratunku, a

Strach się bać. ;)
Psp ostatnią deską ratunku?
Kinia Ty bluźnisz. ;)

> To tyle piątkowych przemyśleń. Odpoczywajcie zdrowo.

Wzajemnie. :)

Pozdrówka. Bacha.

1. Data: 2003-05-23 14:05:27

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

proczim pana, w takie komputeru <news:bal810$5uc$1@atlantis.news.tpi.pl>
ono <Kinga Macyszyn> napisacz takie o:

> a taka reakcja tylko ją dobije.

nie chciałas napisać 'redakcja'?
;-DDD

--
drz.wo

pieprzone korniki!
_______________
http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-05-23 14:07:19

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ano babciu macyszyn, takie życie jest pogmatwane ;-(
> ;-)
I tak to się zostaje babcią nie mając dzieci nawet ;))
siakiś błąd matrixa czy coś :;)

tęskniąca za obiadem

1. Data: 2003-05-23 14:09:07

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakże. :)
heh Bacha kopę lat.

> Strach się bać. ;)
> Psp ostatnią deską ratunku?
> Kinia Ty bluźnisz. ;)
Nie bluźnię ile takich postów wcześniej było - mam 15 lat i depresję bo nie
mogem chodzić z dziewczynom bo pryszcze mom ;)

Pozdrówka. Bacha.

Słoneczko znów wychodzi ;))

1. Data: 2003-05-23 14:09:41

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

o:

> nie chciałas napisać 'redakcja'?
> ;-DDD

Jedno i drugie cuzamendokupy to juz nawet zabije :PPP

pzdr

1. Data: 2003-05-23 15:12:50

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Macyszyn <k...@b...box43.pl> napisał(a):

> [...]
> się nie śmiać, różne sytuacje bywają) będzie ostatnią deską ratunku, a taka

No i prawidłowo. Przecież ostatnia deska to deska grobowa.

1. Data: 2003-05-23 16:50:51

Od: "dyskomfort " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swoją drogą co to się na grupie porobiło - najpierw seryjne produkcje
> samotnej istoty, która nie ma z kim pogadać, a teraz rozkwit szalonych
> staruszek i problematycznych istot w nieco młodszym wieku.

Wystarczy się wystrzegać wszystkiego co napływa z kalisza ;-))

Pozdrawiam

Dyskomfort
---------------
"Nie ma gorszego zła od pięknych słów, które kłamią."

1. Data: 2003-05-23 16:56:35

Od: "dyskomfort " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Dyskomfort
"Nie ma gorszego zła od pięknych słów, które kłamią."

Nie ten?
testy są do dupy!
zagrozenia ze strony testow
Psycholog - Wroclaw
Test Feynmana c.d. było: Re: być albo gadzić