[OT?] Tluste plamy - jak usunac

1. Data: 2004-05-09 11:17:18

Temat: [OT?] Tluste plamy - jak usunac
Od: "olqo" <o...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Moze tutaj bedzieciecie wiedziec jak usuwac plamy :)
Doprawdy nigdy tego nie robiulem i mam problem ;-)
poplamilem sobie spodnie mascia Alantan i plamy nie chca zejsc (Vanish Oxy
probowalem i nic, lezalo 2 dni w tym) :-/
Czym to usunac, bo sa to moje ulubione spodnie :(

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc,
Olqo

1. Data: 2004-05-09 12:05:18

Temat: Re: [OT?] Tluste plamy - jak usunac
Od: "Jolate" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

olqo <o...@S...poczta.onet.pl> napisał(

>Jest taki środek który nazywa się "SHOUT" firmy Johnson naprawdę znakomity -
spróbuj mnie pomaga może i na Twoje spodnie będzie też dobry.Nie odbarwia ,
nic się z materiałem nie dzieje , nie nadaje sie na jedwab.

Pozdrawiam Jolate

1. Data: 2004-05-09 14:50:26

Od: "maciejcx" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastosuj LOC. firmy Amway!
Użytkownik "olqo" <o...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> probowalem i nic, lezalo 2 dni w tym) :-/
> Czym to usunac, bo sa to moje ulubione spodnie :(

---

1. Data: 2004-05-09 16:44:31

Od: "olqo" <o...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ok, dzieki wszystkim za odpowiedz, jutro ide do chemicznego :D

Pozdr.
Olqo

1. Data: 2004-05-09 17:11:09

Od: "wisia" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj - sprobuj wyprac w cieplej wodzie z dodatkiem Ludwika /plyn do
naczyn/.
Pozdrawiam

1. Data: 2004-05-11 12:58:13

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:c7l3v6$qs8$1@korweta.task.gda.pl,
olqo <o...@S...poczta.onet.pl> typed:
> Witam serdecznie!
> Moze tutaj bedzieciecie wiedziec jak usuwac plamy :)

Płyn do naczyń albo czysta benzyna (tylko zaraz po czyszczeniu nią spłucz to
miejsce delikatnie zimną wodą).

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

[szydelko] bombka choinkowa nieco inaczej
Koroki klockowe - strona po polsku
[?] pokrowiec
[xxx] wzory o tematyce Żydowskiej
[xxx] dama za 200 moniakow hahaha