OT antytrollowa pomoc

21. Data: 2010-01-08 20:03:06

Temat: Re: OT antytrollowa pomoc
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> A był to 08-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

w_detektywa.html

> to nie lepiej przenieść się gdzieś?
> bez problemu można założyć nową grupę dyskusyjną.

Jest to jakieś rozwiązanie, ale tylko jakieś. Bo nie ma co wtedy liczyć
na napływ świeżej krwi.

Ewa

22. Data: 2010-01-08 20:04:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> bez problemu można założyć nową grupę dyskusyjną.

A! Grupę dyskusyjną! To nic nie zmieni, tam trolle nas odnajdą.

Myślałam, że jakąś zamkniętą grupę masz na myśli.

Ewa

23. Data: 2010-01-08 20:10:38

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

[......]
> Jesteś włascicielem tej grupy?
> Uczepiło się GWno okrętu...

Człowieku, z grUpy robisz grYpę i to do tego świńską. Są i tacy co chcą być
zdrowi. Jak chcesz to idź gdzieś na zakaźny.

24. Data: 2010-01-08 20:19:55

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>A był to 08-styczeń-10, gdy Nagash wymamrotał:

[.........]
> to IP jednak się tak bardzo nie zmienia :)
> tego pimpka co tutaj bruździ w wielu odmianach jestem w stanie wyfiltrować
> 40tude. owszem, wymagało trochę nauki, ale teraz bym tego czytnika nie
> zamienił na thunderbirda :)

Sprawdzę tego 40tude bo OE mnie wkurza. Przy okazji zapytam skąd pomysły na
tak zajebiste stopki ? :)))

25. Data: 2010-01-08 20:25:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> A! Grupę dyskusyjną! To nic nie zmieni, tam trolle nas odnajdą.
>
> Myślałam, że jakąś zamkniętą grupę masz na myśli.

Pozamykać tych i owych warto by.

Qra

26. Data: 2010-01-08 20:32:00

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> "Stalker" <t...@i...pl>

w_detektywa.html

> cytat:
> Analizujemy treść wysyłanych przez niego wiadomości. Istnieje
> szansa, że w którejś z dyskusji napisał o kilka słów za dużo, co
> pozwoli znaleźć jego powiązania, np. z miejscem pracy,
> miastem, dzielnicą, organizacją czy klubem.
> /cytat
>
> "fpisójcie hociasz miasta" ;DDD
>
> PS. Być może rolą podszywek nie jest trolling ale antytrolling,
> a więc przeciwdziałanie degradacji i tak już umierającego Usenetu,
> zwłaszcza grup mających w nazwie pl.sci*.
> [...]
to mówisz, że czegoś można się nauczyć?
;)

kiwiko

27. Data: 2010-01-08 20:42:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Pozamykać tych i owych warto by.

Można by, warto by, wręcz trzeba by. Ale to wtedy jakiś oddział
zamknięty by się przydał.

Ewa

28. Data: 2010-01-08 20:43:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Można by, warto by, wręcz trzeba by. Ale to wtedy jakiś oddział
> zamknięty by się przydał.

I to jest dobra nazwa dla nowej grupy: ODDZIAŁ ZAMKNIĘTY.
Podoba mi się! :)

Ewa

29. Data: 2010-01-08 20:45:06

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> [...]

hehe - oczywiście, że można nauczyć się i nauczyć kogoś. :-)
Miliony ludzi to robi za pośrednictwem Internetu.
Takie enklawy anty naukowe jak pl.sci* to już skanseny. ;)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

30. Data: 2010-01-08 20:54:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> I to jest dobra nazwa dla nowej grupy: ODDZIAŁ ZAMKNIĘTY.
> Podoba mi się! :)

Tylko że ten Oddział to już zajęty jest.

Qra

Nie mysle o zyciu po zyciu, ani wspolzyciu
Pamięci drogiego Marka Sendera
trans formacja mentalności narodowej
Edwardzie Robaku
Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...