[OT] do ludzi dobrej woli

1. Data: 2005-02-03 11:30:36

Temat: [OT] do ludzi dobrej woli
Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, jeśli ktoś z Was jest zainteresowany przekazaniem 1% swojego
podatku na rzecz rehabilitacji syna mojego przyjaciela (za pośrednictwem
fundacji wspierającej leczenie) proszę o kontakt na priv,
margola&kafeteria.pl - prześlę namiary.
Chłopak naprawdę imponująco wyszedł z beznadziejnego stanu (śpiączka,
długotrwały paraliż) - dziś mówi, chodzi o kulach, uczy się i
usamodzielnia) - ma niesłychany hart ducha i konieczność dalszej
rehabilitacji.
Będę wdzięczna.
Niektórych z Was - tych, których w jakiś sposób bliżej znam - wysłałam
prośbę na priva, dziękuję za wyrozumiałość.

Margola

2. Data: 2005-02-03 15:30:40

Temat: Re: [OT] do ludzi dobrej woli
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk"
A jaki jest Twój priv ?

Jacek

3. Data: 2005-02-03 21:34:28

Od: "ferdzi" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podatku na rzecz rehabilitacji syna mojego przyjaciela (za pośrednictwem

Takie działanie nie ma sensu, należy wspierać organizacje, a nie jednostki.
Branie na litość niczego nie zmienia. Pomyśl zanim coś napiszesz, nawet OT

ferdek

4. Data: 2005-02-03 21:47:02

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

ferdzi pisze:

> Takie działanie nie ma sensu,

Sensu to nie ma to, co właśnie napisałeś.

--
PozdrawiaM

5. Data: 2005-02-03 21:47:03

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ferdzi" <f...@N...pl> napisał w wiadomości
> Takie działanie nie ma sensu, należy wspierać organizacje, a nie
jednostki.
> Branie na litość niczego nie zmienia. Pomyśl zanim coś napiszesz, nawet OT

A ja uwazam ze wlasnie jednostki,chociaz wiadomo gdzie pieniadze trafia....

Magda

6. Data: 2005-02-03 22:03:43

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jednostki.
> Branie na litość niczego nie zmienia. Pomyśl zanim coś napiszesz, nawet OT

Moim zdaniem każdy ma prawo zapytać,
każdy powienien miec prawo odpowiedzieć zgodnie ze swoją wolą.

Co do Twojego pouczania Margoli to spróbuj sobie wyobrazić co zrobiłbyś aby
pomóc swojemu dziecku.

Jacek

7. Data: 2005-02-04 12:03:12

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora