[OT] instrukcja do OPTIMY SP 28

1. Data: 2004-07-01 17:05:07

Temat: [OT] instrukcja do OPTIMY SP 28
Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo potrzebna jest mi instrukcja do maszyny do pisania (elektrycznej)
OPTIMA SP 28 moze być nawet taka z numerkiem między 20 a 28. Moze któraś z
Was ma, bardzo bym prosiła o pozyczenie, skseruje i odeslę, albo moze
znajdzie sie taka dobra duszyczka, która zeskanuje i mi wyslę. Bedę
dozgonnie wdzieczna. Potrzebna jest memu synowi, bo ma taką w pracy.
Pozdrawiam i czekam z nadzieja na odzew.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2004-07-01 17:48:28

Temat: Re: [OT] instrukcja do OPTIMY SP 28
Od: "eva" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam i czekam z nadzieja na odzew.
> Mira Z. (Wrocław)

Mira, tutaj masz link, gdzie rozne osoby poszukiwaly tej instrukcji, przy
niektorych jest adres e-mail
mozesz sprobowac do nich napisac, moze znalazly i Ci pomoga. Mnie sie
zdarzalo pisac w taki sposob i byli ludzie, ktorzy pomagali, moze Tobie tez
sie uda, jesli tutaj nikt nie bedzie mogl Ci pomoc
http://druknet.pl/materialy/?tid=104

eva

1. Data: 2004-07-01 18:21:07

Od: "eva" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze raz ja, na tej stronie jest tekst:

UWAGA:
Aby uzyskać instrukcje do maszyn OPTIMA prosimy o przesłanie zapytania na
adres e-mail: a...@a...pl

powodzenia - eva

1. Data: 2004-07-01 22:15:05

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eva" <e...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> UWAGA:
> Aby uzyskać instrukcje do maszyn OPTIMA prosimy o przesłanie zapytania na

Ewuniu, stokrotne dzieki.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2004-07-02 12:42:09

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, dostałam od nich propozycje kupienia instrukcji
za 39 zł, + prawie 7.oo zł przesyłka. czyli 46 zł.
A syn gdzies tez znalazł na stronie, to tam chca 25 zł + przesyłka. Chyba
bedzie trzeba kupic za te 25 + przesyłka, zawsze to 14 zł taniej. Pisałam na
geupe, bo myslałam, ze moze ktoś ma.
Dziekuje za pomoc.
Mira Z. (Wrocław)

Użytkownik "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "eva" <e...@N...pl> napisał w wiadomości

> Ewuniu, stokrotne dzieki.
> Mira Z. (Wrocław)

[patchwork] - PP
stroje dla BARBIE [szydełko] CAŁE MNÓSTWO !!!
koronki koniakowskie
[szydełko] ... aż glowa boli
[xxx] myślistwo i wędkarstwo