OT-lozko pietrowe

1. Data: 2005-01-16 18:23:07

Temat: OT-lozko pietrowe
Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
dziewczyny zwracam sie do wszystkich ktore mialy do czynienia z lozkami
pietrowymi (badz w praktyce badz w teorii)dlatego ze zamierzamy je kupic.
Wiem ze takie lozka musza byc wytrzymale i solidne a jakos nie moze mnie ten
fakt przekonac. Prosze was o rady, sugestie, na co zwracac uwage itp.
z gory wszystkim dziekuje
ania

1. Data: 2005-01-16 22:20:16

Temat: Re: OT-lozko pietrowe
Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolezanka zajęła się mierzeniem pokoju wszerz i wzdłuż, o wysokości zapomniała
i zostało jej pół metra do sufitu

1. Data: 2005-01-17 06:21:44

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania1161" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ten
> fakt przekonac. Prosze was o rady, sugestie, na co zwracac uwage itp.

Moje dwie siostry cioteczne kupiły swoim dzieciakom takie łóżka i żadna z
nich nie była zadowolona. W krótkim czasie zamieniły na inne spania.
Pozdrawiam serdecznie z Lublina - Gośka

1. Data: 2005-01-17 10:57:44

Od: "Arleta" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fakt przekonac. Prosze was o rady, sugestie, na co zwracac uwage itp.

Witam !!
Dwa lata temu zaopatrzyłam się w takie łóżko.Mam syna 6 lat i córkę 3 latka,
śpią na tym łóżku.Mogą na nim spać też dorośli.Jest bardzo masywne, ma grube
materace,ma grubą i solidną ramę. Jest to łóżko rozbierane na dwa
oddzielne.Więc kiedyś będzie je można rozstawić.Przy zakupie trzeba uważać
przedewszystkim na rzmę czy nie jest licha i na materace. Ja mówiłam w
sklepach, że mają spać na tym łóżku dorośli, więc sprzedzwcy nie wciskali mi
lichoty.Materac najlepszy na sprężynach nie z gąbki.Powodzenia na zakupacz.
Arleta

1. Data: 2005-01-17 14:01:16

Od: "Anna " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
moge potwierdzic to co napisaly moje przedmowczynie: znajoma kupila takie lozko dla
dzieci,
i szybko z tego zrezygnowala, bylo na nim duszno i goraco (mimo dobrego
przewietrzenia); dzieci
mialy klopoty z wstawaniem w nocy do toalety (drabinka - niewygodnie). Ona po tym
doswiadczeniu nikomu tego nie polecala.
Anna

1. Data: 2005-01-17 20:19:58

Od: "ufffo" <blue_rabbit[no-spam-please]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja jestem łóżkiem piętrowym zachwycona. Kupiłam go latem zeszłego roku,
gdy spodziewałam się drugiego syna. Jest duże - ponieważ mój pięciolatek do
niskich nie należy a do tego chciałam, żeby chłopcom było wygodnie. Rama
jest metalowa - niebiesko-żółta - i na prawdę bardzo solidna - weszliśmy na
górę razem z mężem i nic się nie działo - to znaczy świetnie się trzymało.
Aha - łóżko ma powierzchnię spania 90 cm na 2 m i jest bardzo wygodne.
A mój obecnie pięciomiesięczny maluszek od początku nie chciał spać w
łóżeczku lecz w tym właśnie łóżku i śpi na dole..... no chyba się dość
nachwaliłam :)
A jeśli chodzi o materace - nie było ich w komplecie z łóżkiem tylko
kupowało się osobno i można było wybierać do woli - na górze mam materac
sprężynowy ze słomą kokosową, a na dole zwykły piankowy - z założenia że ten
dolny wymienię na nowy jak tylko bobas wyrośnie z okresu "przeciekania" ;)

pozdrawiam
ufffo :) z katowic

1. Data: 2005-01-18 17:30:07

Od: "Ania 1161" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania1161 <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
ten
> fakt przekonac. Prosze was o rady, sugestie, na co zwracac uwage itp.

Dziewczyny, bardzo wam wszystkim dziekuje za rady i opinie, musze sobie
jeszcze przemyslec ale milo slyszec ze nikomu sie lozko nie zlamalo :-)))
ania

[druty] fajne torebki
zdjęcia ze spotkania w Warszawie i inne nowości
(szydelko) cy ktoś ma tlumaczenie?
(szydełko)Mała Diana 02/2005 (po rosyjsku)
Pytanie_ prezent