orzeszki pnii - gdzie kupie ?

1. Data: 2002-12-09 14:29:17

Temat: orzeszki pnii - gdzie kupie ?
Od: a...@b...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pytanie jak w temacie.
Pozdrowionka
Andrzej

1. Data: 2002-12-09 14:56:19

Temat: Re: orzeszki pnii - gdzie kupie ?
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

a...@b...com.pl:
> Witam
> Pytanie jak w temacie.
> Pozdrowionka

Kaisers Clayalle ma, pan Haffar koło mojego domu też, nawet na wagę.

Waldek

1. Data: 2002-12-09 21:21:55

Od: "Darek" <d...@S...bart.nl> szukaj wiadomości tego autora

a ile kosztuja na wage?
Darek

1. Data: 2002-12-09 22:36:10

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:

> a ile kosztuja na wage?

nie pytałem ostatnio, ale przed 2 miesiącami kosztowały 35EUR za kilogram.
Takie 10 deko mi starcza na 2 razy makaron ze szpinakiem, pomidorami i
pinią.

Waldek

1. Data: 2002-12-10 06:33:00

Od: "Darek" <d...@S...bart.nl> szukaj wiadomości tego autora

Waldku, a powiedz mi jeszcze gdzie to jest "u ciebie"

Pozdrawiam Darek

1. Data: 2002-12-10 07:28:49

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:
> Waldku, a powiedz mi jeszcze gdzie to jest "u ciebie"
>
> Pozdrawiam Darek
Daleko :)

Walkie optymistka ;)

1. Data: 2002-12-10 07:31:02

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "walkie" <w...@w...net.pl> napisal w wiadomosci

> Daleko :)

zaraz daleko, raptem godzinka ajzdy od pewnej granicy;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-12-10 10:00:42

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Darek:
> Waldku, a powiedz mi jeszcze gdzie to jest "u ciebie"

Berlin Zehlendorf, ok. 120km od Słubic, 400km od Wrocławia, 250km od
Szczecina, 600km od Groningen.

Waldek

1. Data: 2002-12-11 20:51:28

Od: "Darek" <d...@S...bart.nl> szukaj wiadomości tego autora

czyli jakies 700 km od Gouda NL
troszke daleko, jeszcze powiedz jakis fajny hotel w okolicy to przyjade po
roztopach :-))

1. Data: 2002-12-11 21:41:00

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:

> czyli jakies 700 km od Gouda NL
> troszke daleko, jeszcze powiedz jakis fajny hotel w okolicy to przyjade po
> roztopach :-))
fajny czy do zapłacenia? Bo niestety to duża różnica. Ale na wiosnę pewnie
się coś znajdzie. Nawet jest coś w okolicy, ale za normalne pieniądze, to
kwatery prywatne polecam. Za jakieś 30-40EUR/noc.

Waldek, aby do wiosny...

Pierniczki do wbijania gwoździ;)
Do wynajęcia /Wrocław
pierniczki